logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CATV + Internet - jak podłączyć internet do CATV

technolo 13 Maj 2014 00:16 1857 10
REKLAMA
  • #1 13596149
    technolo
    Poziom 14  
    Ocena: 66
    Witam.
    Niestety buszując po stronach nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
    Mianowicie w budynku wielorodzinnym (105 mieszkań) poprowadzona została nowa instalacja zbiorcza CATV (dvb-t + sat + radio) - instalacja multiswitchowa.
    Wszystko działa i nie ma z tym problemu.
    Jest jednak provider internetowy, który chce wejść do nas na budynek i dorzucić się do pajęczynki na klatce schodowej (obecnie mamy 5 pionów kablowych).
    Tutaj moje pytanie, czy istnieje możliwość podłączenia sygnału internetowego poprzez antenę, a właściwie sieć CATV?
    Proszę o info jak to ugryźć od strony sprzętowej/technicznej, bo choć nie jestem zielony w temacie to ładnych parę lat w plecy.
    Proszę niedoświadczonych kolegów nie pisać, że nie ma możliwości bo maszynki do zarabiania pieniędzy typu UPC czy Vectra właśnie w ten sposób działają.

Ps. jeśli pomyliłem działy proszę moderatorów o przeniesienie tematu do właściwego działu.
  • REKLAMA
  • #2 13596168
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5500
    technolo napisał:
    Tutaj moje pytanie, czy istnieje możliwość podłączenia sygnału internetowego poprzez antenę, a właściwie sieć CATV?

Nie ma takiej możliwości!.
    technolo napisał:
    Proszę niedoświadczonych kolegów nie pisać, że nie ma możliwości bo maszynki do zarabiania pieniędzy typu UPC czy Vectra właśnie w ten sposób działają

Oczywiście, tylko, ALBO sami kładą własne, osobne kable ze skrzynki do domu klienta, albo odłączają to co jest, i podłączają abonenta do swojej sieci, wykorzystując kable w mieszkaniu klienta.
    technolo napisał:
    Proszę o info jak to ugryźć od strony sprzętowej/technicznej