logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Aparat do 2500 zł dla amatora: kompakt czy lustrzanka?

laura1391 21 Maj 2014 21:01 1665 3
REKLAMA
  • #1 13623271
    laura1391
    Poziom 1  
    Witam!
    Chciałabym kupić aparat fotograficzny/lustrzanke do 2000-2500zł. Jednak nie znam się za bardzo na tym sprzęcie i szukam pomocy.
    Bardzo lubię robić zdjęcia i jest to moja pasja, jednak nie zajmuje się tym profesjonalnie. Chciałabym, żeby aparat robił ładne i wyraźne zdjęcia, bez rozmazywań. Nie chciałabym żeby był bardzo ciezki. Wybór jest jeszcze taki aparat czy lustrzanka, tylko niekoniecznie chce inwestowac w obiektywy, nie sa mi chyba potrzebne, ponieważ nie robie często zdjęć z duzym przybliżeniem, wiem ze wybor obiektywow jest duży ale tez nie znam się na tyle żeby wiedzieć co oznaczają dane parametry obiektywu i jaki obiektyw do jakich zdjęć wybrać.
    Głownie fotografuje ludzi rodzinę, znajomych i siebie.
    Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 13623340
    gervee
    Specjalista Automatyk
    Ocena: 94
    Ponieważ fotografia to moje hobby to odpowiem Ci. Nie kupuj lustrzanki jeśli chcesz lekki, mobilny aparat, który pozwoli Ci na zrobienie zdjęć.
    Z treści postu orientuję się, że masz nikłe pojęcie o fotografowaniu no ale każdy kiedyś zaczynał. Popatrz na fora fotograficzne http://canon-board.info/ lub http://pentax.org.pl/ oraz http://forum.nikoniarze.pl/. Mają tam działy poświęcone sprzętowi i pytanie co kupić pojawiło się nie raz.
    Kup kompakt lub kompakt z wymienną optyką (jakby jednak naszło Cię kiedyś na "inne" zdjęcia) ale obowiązkowo z możliwością ręcznego ustawiania parametrów ekspozycji (to tak na zapas) a nie tylko z trybem automat.

Można by pisać elaboraty na ten temat co wybrać no ale to Ty zapłacisz i to Twój wybór.