logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie radio samochodowe do Toyoty Corolla nie przeskakuje na wybojach?

ANTUAN 18 Kwi 2005 22:23 882 8
REKLAMA
  • #1 1417465
    ANTUAN
    Poziom 10  
    Witam jakie polecicie radyjko które nie przeskakuje na wybojach i jest w rozsadnej cenie mam JVC KD-SX841R w toyotce corolce i skacze na wybojach wiec zamierzam zmienic na podobnej jakosci tylko jakie? prosze o pomoc bo z tym juz dlugo nie wytrzymam i oddam na szrot :-( pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 1417515
    djlj24
    Spec od car audio
    Ocena: 1323
    Kup sobie zmieniacz, dobrze zamontuj i zapomnij o podskokach.
  • #3 1417548
    ANTUAN
    Poziom 10  
    a jaki bys polecil bo ja jestem zielony w tych sprawach i jaka cena tego urzadzenia oraz gdzie najlepiej je mocowac z tego co sie orjentuje to musi byc zamontowane w poziomie
  • REKLAMA
  • #4 1417615
    djlj24
    Spec od car audio
    Pion, poziom nie ma znaczenia. Ustawiasz zawieszenie i jest po sprawie. Bagażnik, schowek - gdziekolwiek. Wozliłem kiedyś luzem zmieniacz DC022 Philipsa w Trabancie podczas szybkiej jazdy po sadach i nie udało mu się skoczyć chociaż ja parę razy w dach uderzyłem głową. Ale co zmieniaczy JVC mam obawy - są zbyt plastikowe.
  • REKLAMA
  • #5 1417673
    ANTUAN
    Poziom 10  
    a ajki zmi sie nadal do tego modelu radja oprucz JVC i za ile mozna go kupic? a i o co chodzi w tym ustawianiu zawieszenia? pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #6 1417719
    djlj24
    Spec od car audio
    Niestety do JVC tylko JVC.
  • #7 1417816
    ANTUAN
    Poziom 10  
    a jaki model wystraczy mi 6 plyt
  • #8 1417852
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913