Kupiłem skrzynie s20 do Hondy Civic EJ9 bo w starej sypnął się mechanizm różnicowy.
W skrzyni którą kupiłem gdy założyłem do niej półosie i kręciłem jedną półosią to druga kręci się w tą samą stronę, a z tego co wiem to powinno być tak, że jak kręcę półosią w lewo to druga powinna kręcić się w prawo.
Nawet gdy chce przekręcić rękami jedną półoś w prawo a drugą w lewo jednocześnie to się nie da, jest opór
Gdy kręcę wałkiem sprzęgłowym to półosie kręcą się w tą samą stronę, biegi wchodzą, luz również jest i na luzie półosie też się kręcą ale da się zatrzymać je ręką.
Czy to może oznaczać że skrzynia którą kupiłem jest uszkodzona lub mechanizm różnicowy w niej jest zatarty?
W skrzyni którą kupiłem gdy założyłem do niej półosie i kręciłem jedną półosią to druga kręci się w tą samą stronę, a z tego co wiem to powinno być tak, że jak kręcę półosią w lewo to druga powinna kręcić się w prawo.
Nawet gdy chce przekręcić rękami jedną półoś w prawo a drugą w lewo jednocześnie to się nie da, jest opór

Gdy kręcę wałkiem sprzęgłowym to półosie kręcą się w tą samą stronę, biegi wchodzą, luz również jest i na luzie półosie też się kręcą ale da się zatrzymać je ręką.
Czy to może oznaczać że skrzynia którą kupiłem jest uszkodzona lub mechanizm różnicowy w niej jest zatarty?