logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wydrukować mapę internetową na pełną stronę A4 lub A3?

0ceanborn 25 Sie 2014 08:49 25536 7
REKLAMA
  • #1 13905292
    0ceanborn
    Poziom 25  
    Ocena: 79
    Witam wszystkich.
    Trochę techniki i człowiek już się gubi.
    Problem może banalny jednak nie mam w tym doświadczenia, nie wiem jak drukować.
    Mam w planie wybrać się na wycieczkę i chciałbym mieć ze sobą jakąś mapę.
    Szukam rozwiązania które pozwoliłoby wydrukować na całej stronie A4 lub A3 wybrany fragment mapy internetowej.
    Może to być dowolna mapa - yahoo, google, zumi, tageo, openstreet.
    Może być osobny program do przeglądania map, wtyczka firefoxa - cokolwiek
    Jeśli macie jakieś wskazówki jak to zrobić w miarę sprawnie byłbym mega wdzięczny.
    Z tego co już znalazłem - można wejść na google maps - classic i tam wydrukować sobie mapkę jednak jest to rozwiązanie beznadziejne. O ile nie przeszkadza mi krótki nagłówej reklamowy to drukowanie małej kwadratowej mapki zajmującej niewielką część strony mnie nie satysfakcjonuje. Yahoo maps - podobnie.

Wiem że można zabrać ze sobą normalną mapę, jednak trochę szkoda kasy zwłaszcza że duża mapa może szybko się zniszczyć i nie zawsze chce się ją rozkładać.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 13905466
    0ceanborn
    Poziom 25  
    xury napisał:
    Możesz zrobić printscreena, a następnie wstawić np do Painta. Ustawić co potrzeba i wydrukować.

To oczywiście żadne rozwiązanie, no bo na printscreenie mam cały ekran, a nie tylko mapę.
    Mogę wyciąć fragment zawierający mapę i powiększyć na całą stronę ale zamiast szczegółów będę miał ... piksele.
    Pytanie jeszcze takie, jaką rozdzielczość powinien mieć plik graficzny aby można go było wydrukować na całej stronie A4 na typowej drukarce, bez utraty szczegółów ?