Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mazda premacy 2.0 ditd - brak mocy P0106 i P0850

vipbiggi 09 Oct 2014 20:37 6549 8
Texa Poland
  • #1
    vipbiggi
    Level 9  
    Witam mam problem z autem kiepsko przyspiesza i nie rozpędza się więcej niż 150km/h pojechałem na komputer i wyszły 2 błędy:
    1. Obwód cisnienia atmosferycznego P0106
    2. Obwód wejściowy przelacznika pozycji P/N P0850
    Ten 1 to uszkodzony jest jakiś czujnik tylko który? Czy jest to może "sensor-boost" RF4F czy jakiś inny, np: przepływomierz.
    Ten 2 to doczytałem, że to czujniku w skrzyni który ma odpowiadać za tempomat lecz ja nie mam tempomat.
    Czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązał
  • Texa Poland
  • #2
    autoas
    Level 42  
    vipbiggi wrote:
    Obwód cisnienia atmosferycznego P0160

    Z tym kodem coś nie teges.....
    Czym była robiona diagnoza
  • Texa Poland
  • #3
    vipbiggi
    Level 9  
    Niestety nie wiem jaki komp. A właściwie program był użyty przez warsztat. Jak to bardzo ważne mogę się dowiedzieć.
  • #4
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    vipbiggi wrote:
    Obwód cisnienia atmosferycznego P0160

    Tu raczej źle przepisałeś nr, błędu. Jeśli opis poprawny, to nr. błędu będzie P0106.
  • #5
    vipbiggi
    Level 9  
    Tak masz rację czeski błąd. P0106 Ten jest właściwy. Program do diagnostyki którym była robiona to CDIF.
  • #6
    vipbiggi
    Level 9  
    Dziś miałem trochę czasu i pogrzebałem przy aucie. Odłączyłem wtyczkę od sensor boost na włączonym silniku i zaobserwowałem że bolec z miechu przy turbo się ruszył. Po podłączeniu ponownym znów się ruszył. Wiec chyba ten czujnik jest ok. Odłączyłem też wtyczkę od przepływomierza i zapalił się check engine. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu zgasł check. Co może być przyczyną że mam zmulone auto?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    vipbiggi
    Level 9  
    Też brałem taką możliwość pod uwagę. Rozkręce jutro dolot i zobaczę jak wygląda czy jest nagar. Słyszałem o pewnym specyfiku do czyszczenia kolektora Liqui Moli pro-line 5168. Może warto w razie czego tym wyczyść?
  • #9
    vipbiggi
    Level 9  
    Jak na razie wymysłem przepływomierz specjalnym preparatem w sprayu. Musze powiedzieć ze był dość mocno zabrudzony. Zresetowalem kompa zdejmując kleme z aku. Przejechałem jakieś 150km po czym udałem się na komputer, błędów brak. Auto ma jeszcze problem z przyspieszaniem po wyżej 120. Może on tak po prostu ma. Proszę o opinie i opisy jak się zachowują wasze diesle chodzi mi o elastyczność.