logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Risco LightSys - Jak podłączyć i zaprogramować radiolinię dwukanałową?

adjan_ek 21 Paź 2014 23:47 2685 14
  • #1 14062011
    adjan_ek
    Poziom 14  
    Ocena: 41
    Witam. Jestem początkujący w temacie. LightSys to moja pierwsza centrala własna i pierwsza, którą będę próbował podłączyć. Bardzo proszę o wyrozumiałość.
    Chciałem podłączyć do centrali radiolinię dwukanałową tak, aby jednym przyciskiem pilota uzbrajać, a drugim rozbrajać alarm. Z tego co udało mi się wyczytać, to powinienem podłączyć radio do linii(chodzi mi o podłączenie sterowania).
    Nie wiem tylko jak zaprogramować linię, na klucz impulsowy, czy stały?
    Czy w dobrym kierunku zmierzam?
  • #2 14062028
    suworow
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1278
    raczej snujesz się we mgle.
    1. Nie rozbraja się systemu alarmowego pilotem
    2. jeżeli już to wejście programujesz odpowiednio do zaprogramowania wyjść radiolinii (bistabilne- stały, monostabilny - czasowe) i wystarczy do tego jeden przycisk .
    Pozdrawiam
  • #3 14064124
    adjan_ek
    Poziom 14  
    1. Możesz mi wyjaśnić dlaczego? Widziałem sporo takich rozwiązań.
    2. Tak, o wejście mi chodziło, masz rację. No właśnie-jeden przycisk. A da radę zrobić to na dwa przyciski? Chciałbym, żeby rodzice mieli jasną sytuację, czerwonym przyciskiem uzbrajam, czarnym rozbrajam. To tak przykładowo.
    pozdrawiam i dziękuję za odp.
  • #4 14064203
    fred4u
    Poziom 27  
    Ocena: 198
    Ad: 1
    To wszystko zależy od tego, jakiego bezpieczeństwa oczekujesz od systemu alarmowego.