logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Excel - Automatyczne pobieranie danych z wielu plików i arkuszy

marek.bak 11 Gru 2014 11:51 2142 19
REKLAMA
  • #1 14212267
    marek.bak
    Poziom 1  
    Witam ciepło!

Wiem że temat poruszany wielokrotnie, lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedniego rozwiązania dla mojego problemu. Próbował z kilku rozwiązań skleić coś na swoje potrzeby, ale efekt był daleki od zamierzonego. Uprzedzam, że nie znam się na VB.

Być może ktoś z was będzie w stanie mi pomóc. Założenia:

1. Automatycznie pobiera dane ze wszystkich plików katalogu.
    2. Pobiera dane z konkretnych komórek np.: P4, P5, P6, C9, C10..., potrzebuję mieć możliwość dopisywania nowych komórek.
    3. Zapisywania ich w arkuszu wg wzoru: kolumna A - P4; kolumna B - P5; kolumna C - P6...; i tak dalej.
    4. Dana muszą być pobrane z pliku (skoroszytu) z konkretnych zakładek (arkuszy), ale arkusze mają w różnych plikach, różne nazwy. Kolejność ich jest taka sama. Najlepiej gdyby udało się pobrać dane z arkuszy pomiędzy nazwami arkuszy "SUMA" a "Produkt_ostatni". Może być ich 1, a może być nawet 5. Problemem może być to, że pomiędzy nimi są ukryte arkusze, ale z nich nie potrzebuję żadnych informacji.
    6. Dane z każdej następnej zakładki i kolejnego pliku zapisane w następnym rzędzie (1, 2, 3...).

Najbliżej i chyba najlepiej działający jaki znalazłem skrypt:

Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Z góry dziękuję za chęć pomocy.
    Marek
  • REKLAMA
  • #2 14213313
    JRV
    Specjalista - VBA, Excel
    Ocena: 454
    marek.bak napisał:
    Automatycznie pobiera dane ze wszystkich plików katalogu.

Czyli jedna lokalizacja(katalog) plików?
  • #3 14214876
    PRL
    Poziom 41  
    Ocena: 888
    Pobaw się tym.
    Chyba nie masz problemu, jak skopiować komórkę z pliki źródłowego do docelowego.
    Jeżeli tak to podpowiedź:

dopisz:

Załączniki: