logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zasilanie 3 fazowe mieszkania (a w domu same gniazdka)

1mateusz 28 Gru 2014 21:12 5427 8
REKLAMA
  • #1 14265639
    1mateusz
    Poziom 2  
    Dzień dobry! Nie znam się na elektryczności więc postaram się w miarę jasno opisać swój problem. Kupiłem mieszkanie od dewelopera, zamówiłem do niego zasilanie trójfazowe z PGE (zgodnie z sugestią dewelopera). Na tablicy bezpieczników jest jeden bezpiecznik (bodajże opisany kuchnia 400V). W kuchni natomiast mam same gniazdka. Czy to normalne? Czy podłączając do kontaktu urządzeń na zwykłą wtyczkę nic się nie stanie?

Chciałem kupić płytę indukcyjną 3 fazową ale nie wiem czy do takiego zwykłego kontaktu, czy jakoś inaczej?

Proszę o pomoc. Moja wiedza o temacie oscyluje w granicach zera.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14265654
    yozka1
    Poziom 16  
    Ocena: 25
    W kuchni powinna być wyprowadzona puszka z zasilaniem 400v
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 14265664
    elpapiotr
    Specjalista elektryk
    Ocena: 3533
    Sprawdzić, czy w prawdopodobnej lokalizacji pieca kuchennego znajduje się puszka (spora), lub przewód 5-żyłowy zakończony kostką (listwą zaciskową).
  • Pomocny post
    #4 14265694
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 14265743
    Krzysztof Reszka
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1551
    1mateusz napisał:
    Na tablicy bezpieczników jest jeden bezpiecznik

Czy to jest jeden 'bezpiecznik" czy to jest coś takiego
    Załączniki:
    • Zasilanie 3 fazowe mieszkania (a w domu same gniazdka) wylaczniki-nadpradowe_3.jpg (56.59 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 14265769
    elvis13
    Poziom 18  
    Ocena: 77
    Bronek22 napisał:
    Jak sam podłączysz to możesz spalić płytę.