logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Połączenie dwóch routerów aby zwiększyć zasięg

diodamen 02 Sty 2015 20:35 1413 7
REKLAMA
  • #1 14283482
    diodamen
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam,
    chciałbym polepszyć zasięg wifi w domu, ponieważ w niektórych miejscach jest on słaby. Chciałbym to zrobić za pomocą dwóch routerów bezprzewodowo. Jeden router jest podłączony do radiówki i jest to TP-LINK TL-WR841N. Chciałbym aby przekazywał on sygnał do innego routera (Netis WF2411, z tego co wyczytałem ma on funkcję Repeatera).
    Pierwszy pytanie, czy routery są wystarczające, aby zrobić to co napisałem?
    Drugie pytanie, jeśli jest to możliwe to mógłby ktoś powiedzieć jak to zrobić?

W tych sprawach jestem zielony i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 14283519
    pabrob
    Poziom 10  
    Ocena: 10
    Musisz poprostu zbridge'ować jeden router do drugiego (ten który ma taką funkcję) i będzie Ci działać tak jak chcesz.. tylko pamiętaj o tym aby na tym który jest zbridgowany wyłaczyć DHCP (czyli automatyczne przypisywanie IP - to będzie robił ten główny router)
  • REKLAMA
  • #4 14283532
    diodamen
    Poziom 10  
    A który router powinien być głównym? I jak wykonać to zbridge'owanie?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #6 14283763
    diodamen
    Poziom 10  
    ok, udało mi się zrobić :) pomogły te ustawienia do routera Netis.

Dodano po 1 [godziny] 36 [minuty]:

Mam problem, strony nie zawsze chcą się ładować. Netis ustawiony na opcje repeator i zasięg full. Wie ktoś co może być? I jak na razie tylko mój komputer się połączył, telewizor i telefon nie chcą.
  • #8 14578129
    xvia
    Poziom 10  
    Witam też chciałbym się podpiąć pod temat