logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić kanały podstawowe i oscylatory w tunerze 3010 po przeprowadzce?

gc47 11 Maj 2005 12:09 1335 4
REKLAMA
  • #1 1482209
    gc47
    Poziom 2  
    witam!
    Nie znam się wcale na satelitach. Proszę o info. czy i jakie ma znaczenie ustawienie kanału podstawowego i oscylatorów dla pokazania sygnału. Mam 3010 i 9.47. Po przeprowadzce nie mogę nic uzyskać a tuner w opcji znajdź satelitę pmimo tego że zrobiłem z siebie rotor nie pokazał grama sygnału. Proszę o wyrozumiałość i precyzyjne odpowiedzi. Sporo na ten temat już przeszytałem ale jakos ten temat jest ominięrt.
  • REKLAMA
  • #2 1482285
    Kristek
    Poziom 16  
    Ocena: 40
    Witaj.
    Jak nie znasz częstotliwości żadnego z transponderów (polecam http://www.lyngsat.com/hotbird.html) to
    1. zapamiętaj wpisy które masz teraz (częstotliwość kanału podstawowago, SR, FEC, polaryzację, oscylatory itd)
    2. Wejdź w konfigurację automatyczną i potwierdź (wyświetli się :Skonfigurowano dla CYFRY)
    3. Wejdź w meny szukania satelity (tam gdzie są paski sygnału)
    4. Daj "znajdź satelitę"
    5. Kręć czaszą (hehe czasami łatwo napisać a trudno zrobić) Mam nadzieję że nie kręciłeś wcześniej konwerterem (chodzi o właściwą polaryzację)
    6. Jak znajdziesz upragnionego Hotbirda (pasek "zgrubny")- nie dawaj przypadkiem "znajdź kanały" - pomęcz się jeszcze trochę i ustaw czaszą jak największy poziom "Precyzyjnego". Pamiętaj że czasza oprócz "lewo-prawo" ma też "góra-dół", i zdaj sobie sprawę że odchyłka o parę milimetrów może spowodować zanik sygnału
    7. Wejdź w konfigurację ręczną i przywróć parametry z punktu 1
  • REKLAMA
  • #3 1482622
    osa116
    Poziom 18  
    Ocena: 18
    Nie lepiej ustawić antenę na analogu? Potem dopiero podłączyć 3010, ja mam kanał podstawowy na 13456
  • REKLAMA
  • #4 1482678
    Kristek
    Poziom 16