Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio RT4 Peugeot 308SW - Brak dzwieku po upgrade

08 Sty 2015 21:15 3180 2
  • Poziom 2  
    Witam
    Postaram się jak najlepiej opisać problem. Znajomy kupił Peugeota i kilka dni po zakupie wyskoczył mu na wyświetlaczu komunikat "please insert upgrade CD" i na dole w lewym dolnym rogu 2.13. Poczytałem w internecie i znalazłem upgade 8.31. Jednak po upgrade nie ma dźwęku w dźwięku w radiu. Dodam jeszcze, że jest to radio RT4 JBL sound system. Znalazłem rozwiązanie, że muszę podłączyć samochód pod Diagbox i uaktywnić dodatkowe nagłośnienie. Tak zrobiłem. Mówię od razu, że jestem laikiem i nie znam się zbytnio na tym. Znalazłem jednak, że mogę uaktywnić zewnętrzny wzmacniacz i tak zrobiłem tylko, że Diagbox nie widzi radia :cry: Czy ktoś z Was wie może co muszę zrobić?
  • Poziom 2  
    Mam ten sam problem. Wszystko działa, tylko nie ma dźwięku. Próbowałem dark resetów, i innych takich, nawet wyciągnąłem radio, zresetowałem wewnętrznym pinem i dzięki temu zrobiłem downgrade do 8.20 i dalej nic. Próbowałem też w MiraScript włączać/wyłączać wzmacniacz i nadal nic. Udało Ci się go rozwiązać?
  • Poziom 2