Witam
Auto jak w temacie. Uszkodzony został zbiornik i zalało sterownik:
Wymieniłem całą bańkę zalałem nowym płynem.
Na pewno trzeba wyzerować liczniki to już wiem. Nie mam LEXI(jeszcze) a niestety mój mega macs nie poradzi sobie z tym.
Problem jeszcze mam w tym czy ten sterownik na bańce musi mieć zasilanie??
Chodzi o te trzy przewody:
Czy to zasilanie masa i środkowy diagnostyczny??
Nie mam żadnego schematu.
Auto wpada w tryb awaryjny.
Na sterowniku silnika mam błędy:
p1435 i p1434
W BSI:
Niestety bez kodu. Dodatek FAP -pompa nieprawidłowe działanie.
W sterowniku pompki jest też jakiś błąd ale niestety nie mogę go odczytać.
W parametrach poziom dodatku FAP 100%.
Czy tylko wystarczy wyzerować liczniki czy jeszcze coś jest nie tak??
Auto jak w temacie. Uszkodzony został zbiornik i zalało sterownik:


Wymieniłem całą bańkę zalałem nowym płynem.
Na pewno trzeba wyzerować liczniki to już wiem. Nie mam LEXI(jeszcze) a niestety mój mega macs nie poradzi sobie z tym.
Problem jeszcze mam w tym czy ten sterownik na bańce musi mieć zasilanie??
Chodzi o te trzy przewody:

Czy to zasilanie masa i środkowy diagnostyczny??
Nie mam żadnego schematu.
Auto wpada w tryb awaryjny.
Na sterowniku silnika mam błędy:
p1435 i p1434
W BSI:
Niestety bez kodu. Dodatek FAP -pompa nieprawidłowe działanie.
W sterowniku pompki jest też jakiś błąd ale niestety nie mogę go odczytać.
W parametrach poziom dodatku FAP 100%.
Czy tylko wystarczy wyzerować liczniki czy jeszcze coś jest nie tak??