Witam,
Poszukuję schematu elektrycznego płytki elektroniki, która znajduje się w obudowie napędu tylnej wycieraczki.
Otóż wycieraczka przestała być posłuszną, pracując nie proszona o to w trybie OFF
oraz wykazywała braki "mocy" by się przemieścić po szybie, finalnie po demontażu w części z elementami mechanicznymi prócz smaru była woda która przedostała się do grodzi z elektroniką, sądzę że to "ona temu winna"
.
Wycieraczka ma dwa tryby pracy INT oraz ciągły w trybie po porostu ON.
Wejścia to 4 piny, dwa podają stale napięcie, a dwa to sterowania.
Z poważaniem Robert
Chyba, że ktoś z forumowiczów ma pomysł na zastąpienie układu pierwotnego jakąś samoróbką?
Poszukuję schematu elektrycznego płytki elektroniki, która znajduje się w obudowie napędu tylnej wycieraczki.
Otóż wycieraczka przestała być posłuszną, pracując nie proszona o to w trybie OFF


Wycieraczka ma dwa tryby pracy INT oraz ciągły w trybie po porostu ON.
Wejścia to 4 piny, dwa podają stale napięcie, a dwa to sterowania.
Z poważaniem Robert
Chyba, że ktoś z forumowiczów ma pomysł na zastąpienie układu pierwotnego jakąś samoróbką?