Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E36 sedan Chce to nagłośnić

13 Maj 2005 13:25 4540 20
  • Poziom 11  
    W aucie są głośniki firmy Nokia dwa w dole przy nogach, w drzwiach są jakieś gwizdki i z tyłu (auto to sedan) też są nokie 13" autko chce nagłośnić dosyć dobrze mam do dyspozycji jeszcze wzmacniacz alphard na mosfetah 2x150 i można mostkowąć,mam też gwizdki silicona i radio sony Xplod 4x50 czy coś da sie z tego wykorzystać czy musze wszysko zmieniać prosze o jakieś fachowe opinie chce mięć jakość i żeby było w miare zapasu mocy interesuje mnie zbudowa suba do bagażnika głośnik 30cm powinen wystarczyć doradźcie jaki.
    Ps odtwarzacz w przyszłości zmienie bo ten jest kiepskie
    mile widzane jakieś fotki zabudowy subwoofera albo linki do stron
    dziąki za pomoc.
  • Poziom 13  
    No wiec glosniki z przodu i z tylu [ te Nokie ] wywalasz..

    Kupujesz zestaw Hertz'a [ np. stąd http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49933869 ] za 360zł ... i masz dobry front.

    Tył odpuść sobie narazie... chyba ze masz duzo kasy to możesz kupić drugi taki sam zestaw Hertz'a

    Podłączasz Przód [ + ew. tyl ] pod radio przez zwrotki [ w zestawach są ]


    DO bagażnika kupujesz np. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=50584306 , albo jakiegos magnata i podłączasz go przez wzmacniacz ten twój alpharda.


    I bedziesz miał głosno, dobrej jakości... powinno ci wystarczyc
  • Poziom 11  
    ok a jak mam zabudować te głośniki z przodu, bo z tyłu są komory (co prawda plastikowe) I JAKOŚ to gra, ale z przodu głośniki są w progach pod nogoami no i nie gra to wcale a co z tymi gwizdkami w drzwiach one też nie są najlepsze. czy mam je zostawić i zamontować inne czy je wogule usunąć
  • Poziom 22  
    witam

    Wymien te gwiazdki na te co masz w zestawie hertza bo to jest komplet , a te 16,stki wmontowałbym w dzwi dorabiając odpowiedni panel na dzwi i obowiązkowo wygłuszyć dzwi.


    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    wolał bym zostać przy orginalnych miejscach, tylko je jakoś porawić niewiem może jakiś materiał tłumiący do tego słupka napchać.
    a gwizdki dam w miejsce przy lusterkach (coś ala opel) żeby były nakierowane tylko pytanie czy te orginalne odłączyć czy nie. bo niewiem, a może wykorzystać je jako średnio tonowe co o tym myślicie?

    PS jak sie nazywa materiał którem moge wykończyć bagażnik i zabudowe i gdze to można kupić
  • Poziom 22  
    mariusz10 napisał:
    wolał bym zostać przy orginalnych miejscach, tylko je jakoś porawić niewiem może jakiś materiał tłumiący do tego słupka napchać.
    a gwizdki dam w miejsce przy lusterkach (coś ala opel) żeby były nakierowane tylko pytanie czy te orginalne odłączyć czy nie. bo niewiem, a może wykorzystać je jako średnio tonowe co o tym myślicie?
    nie podłanczaj tych orginarnych gwiazdek tylko te z zestawu hertz jeżeli chodzi ogłośniki 16stki to możesz całą komore gdzie się znajdyją wytłumić matami bitumicznymi i włożyć watoline .Witaj jeżeli chodzi o materiał obiciowy widziałem na allegro ale zależy jaki kolor cię interesuje
  • Poziom 11  
    co do materiału to czerwony. ale jeszcze nie wiem jaki będe kupował głośnik basowy a do tego trzeba wyliczyć skrzynie a tego też nie wiem
    skrzynke chce umieścić w rogu bagażnika na kształt piramidy.
    sory że tak wydziwam ale chce żeby było ładnie i nie zajmowało połowy bagażnika
  • Poziom 22  
    witam
    A jaki głośnik planujesz?zainstaluj gadu gadu albo tlena to pogadamy
  • Poziom 11  
    podobają mi sie infinity te co są w media markt ale nie wiem jak to gra za rozsądnie pieniądze jest też magnat a z Hertzów są tylko dwa na allegro więc nie wiem chciałbym żeby mi ktoś powiedzał kup ten bo taki jest dobry,
    tak jak wszyscy polecają te Hertze do przodu
  • Poziom 22  
    mariusz10 napisał:
    podobają mi się infinity te co są w media markt ale nie wiem jak to gra za rozsądnie pieniądze jest też magnat a z Hertzów są tylko dwa na allegro więc nie wiem chciałbym żeby mi ktoś powiedzał kup ten bo taki jest dobry,
    tak jak wszyscy polecają te Hertze do przodu
    a ile gotówki chcesz przeznaczyć? Hertze są dobre nawet suby a słyszałeś o ravemasterze?
  • Poziom 11  
    około 400 zł nie słyszałem ale miałem w rękach Phase nie wiem czy tak sie to pisze podobno lepszy od magnata za 460 zł 30cm
  • Poziom 22  
    mariusz10 napisał:
    około 400 zł nie słyszałem ale miałem w rękach Phase nie wiem czy tak się to pisze podobno lepszy od magnata za 460 zł 30cm
    chodzi ci o phase acustic tylko który model?
  • Poziom 22  
    witam

    A dlaczego chcesz użyć zamknietej obudowy?
  • Poziom 11  
    A wentylowana jest lepsza
  • Poziom 22  
    mariusz10 napisał:
    A wentylowana jest lepsza
    witam
    Wszystko zalezy czego oczekujesz od suba jeżeli chcesz użyskac niski bass i wyższe cisnienia wybies bassreflex jezeli chcesz zyskac dobry impuls do wybiesz zamknieta ale nieosiągniez dużych cisnień.

    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    a tak łopatologicznie to jak będzie bo ja chce słuchać muzyki a nie jeździć na zawody a co do głośników na które podałem linki to który lepszy i czy w ogule są dobre bo cena mi bardzo odpowiada
  • Poziom 22  
    mariusz10 napisał:
    a tak łopatologicznie to jak będzie bo ja chce słuchać muzyki a nie jeździć na zawody a co do głośników na które podałem linki to który lepszy i czy w ogule są dobre bo cena mi bardzo odpowiada
    Witam żeby dobrze graly te głośniczki musisz mieć dobry wzmakol żeby je ruszylo . http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=52463585 ten przetwornik dośc dobrze zagra ale musisz siec dosć spory wzmak 400W RMS.

    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    na początku zasilał go będzie alfard o którym wyrzej pisałem potem sie go zmieni mam też pytanko co do przedniego potrzebne mi są jakieś zwrotnice
    będzie to zasilane z radia mam gwizki w słupkach w dzrwiach i wprogach głośniczki 13cm jak to sensownie podłączyć do jakiejś 3drożnej zwrotnicy?
    przypomne że w słupkach są 100w silikony w dzrwiach jakieś seryjne i myśle żeby to na jakieś średniotonówki konkretne wymienić (małej wielkości może 8cm) bo głośniki przednie są w nogach i mało średnich z nich dobiega.
    w skrócie szukam zwrotnicy i małych głośniczków średniotonowych
  • Poziom 22  
    witam


    Po co chcesz wymieniać wysoko tonówki na średnio tonowe ? myśle że do tych wysoko tonówek niepotrzeba żadnych zwrotnicy bo powinien być podłaczony kondensator i to on robi za zwrotnice odcina srednie i nickie tony .

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    No i jak naglosniles to bmw e36 sedan?
    Ja mam takie same autko i teraz bawie sie w naglasnianie :)
    panlele drzwiowe juz zrobilem jeszcze zabudowa bagazinika...
    zapodaj jakies fotki jak masz...