Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera IP monitoring placu

27 Sty 2015 01:39 2067 10
  • Poziom 6  
    Po pierwsze witam wszystkich. Nie mam za dużego doświadczenia z kamerami IP. Do tej pory zazwyczaj analog. Potrzebuje porady osób doświadczonych o polecenie jakiejś zadowalającej kamery IP. Cena ok 1200 zł. Potrzebuje ich na wymianę w miejsce kamer analogowych. Kamery będą zamocowane na zewnątrz na słupach. Monitoring placu ok. 30m x 50m. Wszędzie puszczona skrętka cat 5e. W nocy plac oświetlany halogenami LED ale jakoś zbyt jasno nie jest niestety dlatego lepiej jak by miały jakiś oświetlacz podczerwieni. Zależy na jak najlepszej jakości zarówno w dzień jak i noc. Z waszego doświadczenia co zakładacie i jak się to spisuje?? Dodam jeszcze ze kamery będą pracować z rejestratorem DVR DNR2016 ndf s w trybie hybrydowym. No chyba ze zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie dołożenie rejestratora. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
  • OptexOptex
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Deamian napisał:
    Po pierwsze witam wszystkich. Nie mam za dużego doświadczenia z kamerami IP. Do tej pory zazwyczaj analog. Potrzebuje porady osób doświadczonych o polecenie jakiejś zadowalającej kamery IP. Cena ok 1200 zł. Potrzebuje ich na wymianę w miejsce kamer analogowych. Kamery będą zamocowane na zewnątrz na słupach. Monitoring placu ok. 30m x 50m. Wszędzie puszczona skrętka cat 5e. W nocy plac oświetlany halogenami LED ale jakoś zbyt jasno nie jest niestety dlatego lepiej jak by miały jakiś oświetlacz podczerwieni. Zależy na jak najlepszej jakości zarówno w dzień jak i noc. Z waszego doświadczenia co zakładacie i jak się to spisuje?? Dodam jeszcze ze kamery będą pracować z rejestratorem DVR DNR2016 ndf s w trybie hybrydowym. No chyba ze zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie dołożenie rejestratora. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.