logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

NECKAR N19E - brak iskry po naprawie węża nagrzewnicy, zielona dioda miga

oposom 04 Lut 2015 21:07 3402 3
REKLAMA
  • #1 14404421
    oposom
    Poziom 1  
    Witam, wiem że podobny temat już był i odgrzewam,ale nie znalazłem tam odpowiedzi na pytanie. Otóż piec mój ma 6 lat, wszystko do czasu było ok i przedwczoraj zaczęło spod niego kapać a wczoraj wysiadł zapłon. Nie chcąc bawić sie w "fachowca" którym nie jestem zamówiłem mechanika z serwisu, diagnoza; dziura w wężu nagrzewnicy. 200 zł później problem został rozwiązany i nie skończyło sie to wymianą nagrzewnicy. Działało do dzisiaj rano; o 7:00 żona brała prysznic a o 7:30 już nie było iskry. Gaz jest, baterie wczoraj wymienione, nie kapie, podczas odkręcania ciepłej wody miga zielona dioda. Jakiekolwiek sugestie co to może być?
  • REKLAMA
  • #2 14404816
    Bobbo
    Poziom 22  
    Ocena: 290
    Jeżeli nie ma iskry to należy sprawdzić mikrowyłacznjk oraz czujnjki / kominowy i ogranicznik temperaturt nagrzewnicy/ Wyczyścić elektrody.
  • REKLAMA
  • #3 14404983
    mirrzo

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2608
    Może być ...
    Zamów serwisanta, bo może być wiele. 6 lat bez przeglądu, to sporo. Pewnie pokrywa i mikrus do wymiany. I konserwacja.
    Konto firmowe:
    EURO-DOM
    Krótka, Elbląg, 82-300
  • #4 20977755
    jacekjoachim
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Termostat bimetaliczny z wartością 104°C Po 15 latach ogranicznik temperatury na nagrzewnicy przestał przewodzić.
    Czujniki temperatury i spalin łatwo sprawdzić omomierzem , muszą być zwarte .
    Na szybko żeby sprawdzić , można wpiąć mostek na styki , i kupić nowy.

https://kociolkowo24.pl/pl/p/CZUJNIK%2C-OGRANICZNIK-TEMPERATURY-104C-8-738-717-112/328
    https://sklepadamus.pl/p2929,bimetal-termostat-czujnik-ciagu-kominowego.html