logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Amplituner Technics SU-V45A - Brak dźwięku, możliwa uszkodzona końcówka mocy

tokarq 11 Lut 2015 12:59 1050 9
REKLAMA
  • #1 14427556
    tokarq
    Poziom 9  
    Witam,

Jestem totalnym laikiem co do elektroniki, a mam właśnie ten wzmacniacz z tematu, z tym że...nie działa.;( Po podłączeniu głośników, i czegoś grającego nie ma nawet szumu w głośnikach. Głośniki na pewno sprawne bo na orionie hulały aż miło lecz na tym mam możliwość podpięcia więcej urządzeń;/ Jaki może być problem? Bo z tego co już poczytałem to najprawdopodobniej ta "magiczna" końcówka mocy.

Jakieś sugestie co można naprawić, jak sprawdzić czy jest uszkodzone i ile kosztowało by mnie to?

Dzięki z góry a pomoc.:)
  • REKLAMA
  • #2 14427657
    RFTiTONSIL
    Poziom 18  
    Ocena: 35
    Wszystkie połączenia i kable sprawdzone,wybrałeś przyciskiem na panelu zestaw głośników?To chyba było Main/Remote ? Sprawdź czy gra coś na słuchawkach...
  • REKLAMA
  • #3 14427696
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 14427751
    tokarq
    Poziom 9  
    [quote="Piotrek Majstersztyk"]
    RFTiTONSIL napisał:
    Widać, że autor nie ma doświadczenia w naprawach tego sprzętu
    Dokładnie, tak jak napisałem jestem laikiem w tych sprawach. Na słuchawkach też nic nie gra. Wybierałem zestawy, sam main, sam remote, razem je uruchamiałem, próbowałem podpinać sprzęt grający pod wszystkie wejścia po kolei i nic;/ Tylko wiecie jak to jest z serwisami ;/ części po kosztach będą 80 - 100 zł a serwis rzuci 2 - 3 stówki za naprawe; /
  • Pomocny post
    #5 14427767
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #6 14428342
    tokarq
    Poziom 9