Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Atmega8L,Bascom AVR - Błąd w czasie sprawdzania

tadeuszgr 22 Feb 2015 19:00 1635 22
IGE-XAO
    tadeuszgr
    Level 18  
    Jestem początkujący.Proszę o pomoc Atmega8L,Bascom AVR - Błąd w czasie sprawdzania
  • IGE-XAO
    mickpr
    Level 39  
    Jaki układ AVR wybrałeś? Mi wydaje się, że nie wybrałeś właściwego - tylko inny, który nie ma portu C.
  • IGE-XAO
    tadeuszgr
    Level 18  
    Mogę wybrać tylko Atmega 8,innego nie ma na liście
    mickpr
    Level 39  
    Pokaż zakładkę wyboru chip-a
    Z menu wybierz: Options->Compiler->Chip
  • Helpful post
    mickpr
    Level 39  
    ATTINY2313 nie ma portu "C".
    Wybierz m8def.dat (taki wybór odpowiada Atmega8), kliknij OK, skompiluj raz jeszcze.
    piotrva
    VIP Meritorious for electroda.pl
    A ja polecam używanie dyrektywy $regfile = "" - wtedy typ procesora związany jest z programem, a nie z ustawieniami środowiska.
    Czyli dodaj w pierwszej linijce programu
    Code: basic4gl
    Log in, to see the code
    tadeuszgr
    Level 18  
    Nie wpadłbym na to,jest gdzieś zestawienie tych symboli?Błąd zniknął ,myślę że pojadę dalej bo utknąłem na dwa dni.Serdeczne dzięki,nacisnę {pomógł}
    tadeuszgr
    Level 18  
    Witam
    Radosnych świąt Wielkanocnych życzę.