logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mio Spirit 6900 LM - Uruchomienie Auto mapy (czy poprawnie rozumie tematy)

komandorof 12 Kwi 2015 11:18 15804 14
REKLAMA
  • #1 14610165
    komandorof
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Kilka dni temu kupiłem Mio Spirit 6900 LM.
    Działanie nawigacji jest poprawne, jednak denerwujący jest brak ustawienia ?obok punktu? na trasie (funkcja obok jest w AutoMapie).
    Jesteśmy zmuszani do jazdy przez ustawiony punkt na trasie nawet wtedy gdy jesteśmy prawie u celu podróży.
    Jest wprawdzie opcja wyłączenia punktu jednak w trakcie jazdy, jest to kłopotliwe i niebezpieczne.
    To właśnie skłoniło mnie do przeszukiwania tematów jak zainstalować równolegle z oryginalnymi mapami, map AutoMapy.
    Po przeczytaniu kilku zwłaszcza https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2860503.html#14352117
    dosłownie mam mętlik w głowie, jestem laikiem w tych sprawach.
    Stąd moje pytania, proszę o korektę w przypadku błędnego rozumowania.

Aby zainstalować i uruchomić Auto mapę na Mio Spirit 6900 LM należy:
    - zainstalować ją na karcie sim.
    - utworzyć na karcie folder TATA3_5000
    - rozpakować do folderu TATA3_5000 plik TC ?cecmd? i zmienić nazwę na ?auto.exe?
    - włożyć kartę do uruchomionego urządzenia.

Czy tak?
    Pozdrawiam komandorof
  • REKLAMA
  • #2 14610190
    bearq
    Poziom 39  
    Ocena: 1602
    Zanim utworzysz folder najpierw musisz sprawdzić jego nazwę w pliku device.xml. Wtedy robisz folder tak jak to już opisałeś wyżej. Przed modyfikacją zrób sobie kopię zapasową wszystkich plików z urządzenia/karty i wtedy działaj.
  • #3 14611492
    komandorof
    Poziom 2  
    Wielkie dzięki.
    Zastanawiam się jak zrobić aby Auto mapa uruchamiała się samoczynnie bezpośrednio po uruchomieniu nawigacji. Czy jest to możliwe i czy jest bezpieczne dla sprzętu.