logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!!

Dawid9898 01 Maj 2015 11:59 2379 3
REKLAMA
  • #1 14658909
    Dawid9898
    Uczeń
    Ocena: 2
    Witam posiadam kolumny firmy Pioneer CS-5030 i wzmacniacz samochodowy firmy Blow Adrenaline TL-X100 , 2x70W.Te sprzety leżaly u mnie nie uzywane wiec postanowiłem je połączyć i zobaczyć co z tego wyjdzie.Niestety napotkałem na problem a mianowicie po podłączenie wszystkiego tak jak umiem ( nie znam się na tym za bardzo) wszytko pokazałem na zdjęciach .oczywiście wiem ze do wzmacniacza samochodowego potrzebny jest prąd 12v wiec podłączyłem go poprzez prostownik (może on jest przyczyną).Problem leży w tym ze nie słychać muzyki czysto tylko takie charszczenie,trzeszczenie razem z muzyką. bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuję !
    Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!! Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!! Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!! Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!! Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!! Wzmacniacz samochodowy+normalne kolumny. Słychać straszne trzeszczenie!![/center]
  • REKLAMA
  • #2 14658943
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 14658953
    Polon_us
    Poziom 42  
    Ocena: 1280
    Prostownik samochodowy jest tu problemem. Jest to bardzo kiepskie źródło zasilania, jeśli mówimy o sprzęcie audio.

Jeśli to możliwe, to proszę podłączyć się do akumulatora samochodu - na chwilę, dla celów testowych. Sprawdzić, czy będzie różnica.

arturcieslak1 napisał:
    Problemem jest to, że chcesz używać "wzmacniacza" przeznaczonego do samochodu w domu.

A to osobna sprawa :)
  • #4 14658954
    pepsiko
    Poziom 1