logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dobrać wyłącznik wysokonapięciowy? Przykłady i arkusz obliczeniowy Excel

bielu212 20 Maj 2015 20:39 1233 4
REKLAMA
  • #1 14708362
    bielu212
    Poziom 2  
    Witam kolegów po fachu.
    Ja jestem studentem elektrotechniki i właśnie piszę swoją pracę inżynierską. I tutaj mam prośbę do Was.
    Mianowicie piszę ją o doborze wyłączników wysokonapięciowych i moim zadaniem jest skupienie się na napięciu powrotnym o którym będę też będę musiał zrobić krótki arkusz obliczeniowy w Excelu.
    Niestety moja na mojej uczelni nic nie było mówione o tym w jakimś większym zakresie, tylko czysta teoria o wyłącznika, a już o sposobach ich doboru już nie wspomnieli. W literaturze szukałem i owszem jest, lecz też w czystej teorii a chodzi mi bardziej o jakiś przykład który pokarze mi coś więcej niż tylko wiedzę teoretyczną.

Wiem, że głównymi rzeczami potrzebnymi do doboru takiego wyłącznika są:
    Prądy znamionowe (ciągły, wyłączalny), napięcie powrotne, zwarcia pobliskie, czas znamionowy.

Gdyby ktoś mógł mi pomóc w jakiś sposób będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc w postaci jakiegoś przykładu czy też odesłania do innej literatury :)

pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 14709292
    stomat
    Poziom 39  
    Ocena: 1956
    Praca inżynierska ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej w trakcie studiów. Nie jest sprawdzianem umiejętności korzystania z internetu ani wiedzy znajomych. Jeżeli tej wiedzy nie posiadasz to zmień studia, albo przyłóż się do nauki.
    Potem mamy takich "inżynierów" jak od dróg, albo lekarzy nieuków. Chciałbyś aby cię leczył lekarz który prace ściągał z internetu?
  • REKLAMA
  • #3 14709568
    bielu212
    Poziom 2