logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaka antena do DVB-T Małopolska/Marcinkowice k. Nowego Sącza

Ribeiro 27 Maj 2015 13:23 2016 7
REKLAMA
  • #1 14724854
    Ribeiro
    Poziom 2  
    Witam wszystkich,
    Piszę z prośbą o poradę jaką antenę zastosować do odbioru DVB-T.
    Miejsce w którym ma być odbierany sygnał jest w dolinie i antena nie "widzi" bezpośrednio nadajnika (mapa w załączeniu).
    Do tej pory była jakaś stara antena siatkowa ze wzmacniaczem, ale się rozsypała. Zastosowany również był zasilacz. Odbierałem wszystkie 3 MUX-y, ale czasami występowały kilkusekundowe zaniki sygnału.

W chwili obecnej muszę zakupić nową antenę i pozostałe rzeczy, które pozwolą rozdzielić sygnał na 3 tv.
    (Kabel wymieniłem na nowy jakieś pół roku temu, zastosowałem TRISET 113 PE.)
    Proszę o pomoc w doborze wszystkich komponentów. Nie znam się dlatego proszę o pomoc.
    Zastanawiałem się na przykład nad:
    dipol /antena_asp-8_z_symetryzatorem_A0028.htm
    dipol /antena_asp-8w_ze_wzmacniaczem_lna-169_A0029.htm

Nie wiem czy to jest dobry i trafiony wybór, nie wiem jaką antenę mam zastosować - czy ze wzmacniaczem czy z symetryzatorem? Co lepsze w moim przypadku?
    Czy może taką?
    dipol /antena_dvb-t_zewnetrzna_ze_wzmacniaczem_signal_A6040.htm
    Nie wiem czy muszę zastosować zasilacz czy nie i gdzie, jak rozdzielić sygnał i co w jakiej kolejności ma być podłączone.

Jeśli zasilacz to czy z regulacją czy nie:
    dipol /zasilacz_wzmacniaczy_antenowych_zs_12v_100ma_D0010.htm
    dipol /zasilacz_wzmacniaczy_antenowych_zs_12v_100ma_z_regulacja_D0015.htm

Czy może taki zestaw:
    dipol /zasilacz_zs_12v-250ma_jack_3_5__D0250.htm
    dipol /separator_zasilania_azs-03_gniazdo_jack_3_5_mm_C0397.htm

Proszę o porady za które z góry dziękuję.
    Załączniki:
    • mappdfexport.pdf (290.88 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.