Witam wszystkich,
Piszę z prośbą o poradę jaką antenę zastosować do odbioru DVB-T.
Miejsce w którym ma być odbierany sygnał jest w dolinie i antena nie "widzi" bezpośrednio nadajnika (mapa w załączeniu).
Do tej pory była jakaś stara antena siatkowa ze wzmacniaczem, ale się rozsypała. Zastosowany również był zasilacz. Odbierałem wszystkie 3 MUX-y, ale czasami występowały kilkusekundowe zaniki sygnału.
W chwili obecnej muszę zakupić nową antenę i pozostałe rzeczy, które pozwolą rozdzielić sygnał na 3 tv.
(Kabel wymieniłem na nowy jakieś pół roku temu, zastosowałem TRISET 113 PE.)
Proszę o pomoc w doborze wszystkich komponentów. Nie znam się dlatego proszę o pomoc.
Zastanawiałem się na przykład nad:
dipol /antena_asp-8_z_symetryzatorem_A0028.htm
dipol /antena_asp-8w_ze_wzmacniaczem_lna-169_A0029.htm
Nie wiem czy to jest dobry i trafiony wybór, nie wiem jaką antenę mam zastosować - czy ze wzmacniaczem czy z symetryzatorem? Co lepsze w moim przypadku?
Czy może taką?
dipol /antena_dvb-t_zewnetrzna_ze_wzmacniaczem_signal_A6040.htm
Nie wiem czy muszę zastosować zasilacz czy nie i gdzie, jak rozdzielić sygnał i co w jakiej kolejności ma być podłączone.
Jeśli zasilacz to czy z regulacją czy nie:
dipol /zasilacz_wzmacniaczy_antenowych_zs_12v_100ma_D0010.htm
dipol /zasilacz_wzmacniaczy_antenowych_zs_12v_100ma_z_regulacja_D0015.htm
Czy może taki zestaw:
dipol /zasilacz_zs_12v-250ma_jack_3_5__D0250.htm
dipol /separator_zasilania_azs-03_gniazdo_jack_3_5_mm_C0397.htm
Proszę o porady za które z góry dziękuję.
Piszę z prośbą o poradę jaką antenę zastosować do odbioru DVB-T.
Miejsce w którym ma być odbierany sygnał jest w dolinie i antena nie "widzi" bezpośrednio nadajnika (mapa w załączeniu).
Do tej pory była jakaś stara antena siatkowa ze wzmacniaczem, ale się rozsypała. Zastosowany również był zasilacz. Odbierałem wszystkie 3 MUX-y, ale czasami występowały kilkusekundowe zaniki sygnału.