Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Amplituner Vs. Projektor, Laptop i dekoder TV

Krubin2611 01 Cze 2015 12:27 1620 11
  • #1 01 Cze 2015 12:27
    Krubin2611
    Poziom 7  

Witam,

Właśnie stoję przed zadaniem przerobienia, a właściwie utworzenia swojego kina domowego i… niestety mam wrażenie, że mnie to przerosło… Dodam na początku, że jestem totalnym laikiem w tych kwestiach, więc mogę napisac totalne bzdury ;)

Chodzi o to, że nie do końca wiem co i jak ze sobą spiąć żeby działało. Podobne tematy już są, ale nie znalazłem dokładnie takiego z różnymi kombinacjami jakie ja sobie wymyśliłem ;)

Mianowicie dysponuję (lub zamierzam kupić) sprzętem:
    • Laptop (MSI GT 780DXR) :
    Amplituner Vs. Projektor, Laptop i dekoder TV
    • Projektor Epson EH-TW5200:
    • Dekoder UPC Mediabox HD:
    • Głośniki 5.1 (planuje kupić Edifier S760D, lub jakieś inne tego typu)
    • Amplituner – temat totalnie otwarty

Obecnie mam laptopa ze zwykłymi, tanimi głośnikami 2.1 (podpięte jack 3.5 do laptopa) połączonego HDMI z projektorem, oraz dekoder UPC wpięty bezpośrednio (HDMI) w projektor (czyli dźwięk z TV idzie przez wbudowane głośniki projektora :/ ). Wiem, że jest to słabe i stąd całe to przedsięwzięcie.

Moja wymarzona opcja wygląda tak, że zależnie od potrzeb wybieram spośród opcji:
    1. Obraz z laptopa na laptopie + Dźwięk z Laptopa na głośnikach 5.1
    2. Obraz z laptopa na projektorze (opcja rozszerzona, lub klon) + Dźwięk z laptopa na głośnikach 5.1
    3. Obraz z UPC na projektorze + Dźwięk UPC na głośnikach 5.1

Więcej kombinacji chyba nie ma.