Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra G 1.6 16V skaczacy obrotomierz i zapalające się kontrolki

Zbyszek2732 18 Jul 2015 18:24 1677 5
  • #1
    Zbyszek2732
    Level 2  
    Witam.
    Mam problem z moją Astrą a mianowicie podczas jazdy zaczyna skakać wskazówka od obrotów silnika (przeskakuję o 0,5-2 tyś obrotów czasem zamyka licznik), zapala się check silnika i "chłodniczka" oraz silnik zaczyna szarpać i jakby osłabł po czym przestaje i wszystko wraca powiedzmy do normy.
    Po podłączeniu komputera pokazuje tylko błąd immobilaizera, wymieniłem komputer i czujnik immobilaizera pod kierownicą i bez jakiej kolwiek poprawy. Proszę o pomoc.
  • #2
    Oprysk Stonki
    Level 29  
    Zbyszek2732 wrote:
    check silnika i "chłodniczka"

    A moduł chłodzenia silnika jakie błędy wali?
  • #3
    Zbyszek2732
    Level 2  
    Właśnie, że żadnych nie pokazuję tylko jak podłącze pod kompa to w błędach wywala cały czas immobilaizer.
    A i w zeszłym roku założyłem gaz i jak byłem na kontroli to po podłączeniu pod komputer od gazu to pokazywał zbyt wysokie napięcie na sondzie lambda ale gdy podłączyli pod komputer silnika to napięcie było ok.
  • #4
    Oprysk Stonki
    Level 29  
    A czym to jest diagnozowane i przez kogo?
  • #5
    Zbyszek2732
    Level 2  
    w sumie to przez dwóch mechaników pierwszy co zakładał mi gaz to mówił o tej sondzie a drugi co strarał się zdiagnozować ten "wariujący" licznik i kontrolki i pierw po odczytaniu błędów był tylko "niewłaściwy kod immobilaizera" wymontował komputer i zawiózł go do elektronika który coś tam zrobił po czym zamontował spowrotem i było to samo z tym, że auto chodziło troche stabilniej ale po konsultacji z tym elektronikiem stwierdził, że najprawdopodobniej padnięty jest komputer i trzeba go zmienić i kupiłem cały zestaw (z allegro) czyli komp, czytnik immo i kluczyki przełożyli mi go i jest to samo co było. I teraz mam jechać do elektronika bo może on wymyśli co jest grane. A tutaj szukam jakiś wskazówek bo może ktoś już miał taki problem.
    A samochód był podłączony do komputera (lapopa przez złącze między hamulcem ręcznym a dzwignią zmiany biegów) a gdy gazownik podłączał swój komputer to do takiego kabla przy sterowniku od gazu.
  • #6
    stopek4
    Level 1  
    witam,
    Czy udało Ci się rozwiązać ten problem?
    Mam to samo w mojej Astrze i mechanik rozkłada ręce, na komputerze pokazuje tylko błąd immo, a samochodem nie da się bezpiecznie jeździć bo przerywa w najmniej pożądanym momencie.
    Czy to oznacza, że winą jest uszkodzony sterownik silnika?
    Proszę o pomoc.