Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Massey ferguson 6475 - miga litera N

04 Aug 2015 20:57 3549 22
  • Level 8  
    Witam

Jestem tu nowy

zakupiłem ciągnik MF 6475 dyna 4, wszystko fajnie w nim pracuje, ale nie jestem obyty w rewersie zmiany biegów, przez 3 miesiące było wszystko ok, po ostatnim zoraniu 1h pola, zgasiłem ciągnik aby zrobić sobie chwilę przerwy, odpaliłem i ruszyłem, ale przy zmianie biegu zaczeła migać litera N i nie chciał jechać, teraz muszę powtarzać rewersem z neutralnego do przodu, i rusza, dodam że gdy odpalę ciągnik na wyświetlaczu pokazuje się " Er ".

Proszę o pomoc czy coś wcisnołem i tak jest bo nie znam się bardzo na elektronice czy coś się zepsuło?
  • User removed account  
  • Level 8  
    dzięki bardzo mi pomogłeś heh...
  • User removed account  
  • Level 8  
    dobrze inaczej, myślałem że to podstawa instrukcja, ale ok. Kupiłem instrukcję przeczytałem 2 razy i dalej nie wiem co to jest. Dodam że napisałem ten post w ten sam dzień co ta usterka wynikła, dzisiaj odpaliłem i jest normalnie, ale był zimny a w tedy rozgrzany.
    Czy bez serwisu się nie obędzie ?

Dodano po 2 [minuty]:

oo z tym kodem błędu dzięki, jak znowu mi się to przytrafi nie omieszkam podać, a może masz coś takiego jaki symbol co oznacza ?
  • User removed account  
  • Level 8  
    część ponownie
    znowu ta sama sytuacja
    kod błędu:
    poprzedzoną literką t 218 potem 222 i tak na zmianę.
    Podpowiesz mi gdzie się dostać abym to mógł sam naprawić?
  • Helpful post
    User removed account  
  • User removed account  
  • Level 8  
    ok dobra dzięki wielkie za pomoc
  • Level 16  
    Czujnik sprzęgła to bardzo częsta awaria we wszystkich nowszych fergusonach.
  • Level 8  
    Arek ale tak właśnie zachowuje się ciągnik jak opisie ?
  • Level 16