logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Poszukuję młotowiertarki udarowej, sds do 800 zł.

greenme 27 Paź 2015 18:32 1011 3
REKLAMA
  • #1 15100804
    greenme
    Poziom 1  
    Witam. Poszukuję młotowiertarki udarowej sds. Kwota, którą chciałabym przeznaczyć to 500 - 800 zł.
    Modele, które wpadły mi w oko to:
    Makita HR2470
    Makita HR2470 T (co różni te dwa modele?)
    oraz
    Bosch GSB 1600 RE
    Bosch GBH 2-28 DV
    Wykorzystana będzie w czasie budowy domu (wiercenie, drobne podkuwanie) oraz jeżeli wytrzyma w późniejszych latach. Co najważniejsze najlepiej bezawaryjna. Chociaż z takimi sprzętami różnie to bywa. Który z produktów spełni moje oczekiwania? A może macie lepsze propozycje?
    Ma być to prezent dla męża. Proszę o pomoc bo w tych sprawach jestem zielona.
  • REKLAMA
  • #2 15101194
    chojinka
    Poziom 29  
    Ocena: 283
    taka zabawka wystarczyła mi i koledze na remonty i kucie pod rury, wszystkie żelbetonowe ściany były jak masło a wiertła używałem które były w zestawie, więc jeśli nie zasyfisz silnika kurzem to sprzęt za tyle kasy, każdy powinien sprostać podstawowym zadaniom w domowych pracach.

Dodano po 5 [minuty]:

najlepsza Bosch GBH 2-28 DV
    polecam z proponowanych Makita HR2470
    Makita HR2470T za droga
    Bosch GSB 1600 RE tozwykła wiertarka do mniejszych prac
  • REKLAMA
  • #3 15101377
    zmyslonyy
    Poziom 27  
    Ocena: 97
    Bezawaryjność nie istnieje w sprzęcie elektromechanicznym. Elementy zawsze podlegają jakiemuś zużyciu.
    Z wymienionych to podobnie jak kolega wymienił Bosh Professional albo Makita.
    Ostatnimi czasy wielu użytkowników narzeka na Bosh-a ale i Makicie zdarza się robić gorsze egzemplarze.

Ja osobiście użytkuje niezbyt intensywnie Makite i póki co jestem bardzo zadowolony.
  • #4 15102247
    chojinka
    Poziom 29  
    Ocena: 283