logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Yamaha KX 530 - jaki zamiennik silnika play i przewijania wybrać?

cosma75 24 Lis 2015 18:07 1365 4
REKLAMA
  • #1 15181336
    cosma75
    Poziom 2  
    Witam.
    Jestem kompletnym amatorem. Poszkuję silnika do magnetofonu,jak w tytule, Yamaha KX 530. Może być nieorginalny, byle spełniał swoje zadanie. Wymienię sam, z tym dam sobie radę. Silnik służący do grania i przewijania.
    Proszę o pomoc, jak równiez porady czy warto wymienić, czy kupić inny magnetofon, w miarę dobrej klasy, do 150 zł.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15184825
    aaanteka
    Poziom 42  
    Ocena: 1186
    a posiadasz ten oryginalny? Należałoby zapoznać się z jego parametrami i dopiero wtedy zastanowić sie nad alternatywą zamiennika, czy nowego orygina łu.

Nikt ci nie zagwarantuje ,że kupiony sprzęt używany ,dawno mający lata świetności za sobą i to w cenie do 150pln ,będzie dłużej pracował i nie wymagał naprawy,czy wymiany części napędu jak przykładowo silnik.
  • REKLAMA
  • #3 15193302
    cosma75
    Poziom 2  
    Witam.
    Kolega aaanteka, udało sie mi kupić z ogromną dawką szcześcia hi-endowy magnetofon Pioneer 757 na allegro za smieszną kwotę 145,oo zeta. To cud. A do Yamahy o którą pytałem dostałem silnik / 35,00 zeta, warto/ co prawda nie nowy ale działa i magnetofon gra. Trzeba ocalać takie sprzęty, bo jest ich coraz mniej a wykonanie to prawdziwy majstersztyk. Wtedy jakość była najważniejsza. Dzięki za odzew, pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 15193596
    aaanteka
    Poziom 42  
    Ocena: 1186
    To świetnie ,ze się udało.
    Fakt ,ze obecnie magnetofony nie są doceniane,a młodzi czasem porządkując mieszkania, strychy ,garaże wysprzedają za bezcen, a nawet czasem wrzucają do utylizacji;/ ......
    Pozdrawiam
  • #5 16596976
    cosma75
    Poziom 2