Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Actros 1844 MP2 2008 WYSOKIE SPALANIE! Jestem bezradny!

mbactros_2004 28 Sty 2016 03:43 2049 7
  • #1 28 Sty 2016 03:43
    mbactros_2004
    Poziom 6  

    Witam wszystkich forumowiczów. Mam bardzo poważny problem z moją gwiazdą ponieważ ma bardzo wysokie średnie spalanie. Dla przykładu na pusto potrafi zejść do 27l a przy obciążeniu 24t spalanie z kotłów jest w granicach 40l i nie ważne czy jadę wolniej czy szybciej czy zima czy lato. Auto jest zaćpane elektroniką oraz posiada retarder VOITH R115 HV. Auto nabyłem w kwietniu ub roku. Przez pierwszy miesiąc było lalka poza tym że na samym wstępie wymieniłem rdzeń intercoolera (był dziurawy) a później zaczął się mój koszmar. W czerwcu posłuszeństwa odmówił retarder, zauważyłem zwiększone spalanie, a więc wyjalem wtryski i dałem do sprawdzenia wraz z pompami PLD. Pompy ok, wtryski regeneracja (serwis bosch) przez moment wydawało się że jest ok ale problem trwa do dzisiaj. W trakcie eksploatacji wymieniłem pompę wstępną. Filty kupuje w serwisie bo pakiety są w dobrej cenie, olej syntetyczny wymieniany w serwisie i nadal jest ten sam problem. Myślałem że może to przez retarder ale ten odlaczylem od zasilania i bez większych zmian. Cały czas jak nim jadę mam wrażenie jakby coś go trzymało z tymże napewno nie są to zaciski ani siłowniki bo wszystko regenerowalem a siłowniki nowe. Może wybrać się na hamownie? Co doradzicie? Proszę pomóżcie bo już mi ręce opadają i auto kasę którą zarobi to przepali. Ja niedługo zacznę brać z niego przykład jak tak dalej pójdzie.

    0 7
  • #2 28 Sty 2016 17:53
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 29 Sty 2016 17:46
    maher440
    Poziom 15  

    Miałem podobny problem,jeżeli stardiagnozą zrobisz test zrównoważenia cylindrów i któryś wtrysk przekroczy wynik między1-1.5 to może tak palić raczej wszystkie powinny mieścić się do 0.8

    0
  • #4 29 Sty 2016 21:19
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 30 Sty 2016 13:37
    maher440
    Poziom 15  

    W moim przypadku MB przez ostatnie 8tyś.km. nie miał żadnego błędu,ciśnienie doładowania w okolicach 3bar pod pełnym obciążeniem wiec sugeruję sprawdzenie dawek jeśli cała reszta jest ok.

    0
  • #6 18 Lut 2017 07:30
    mbactros_2004
    Poziom 6  

    Minął rok problem nadal tkwi!! Retarder ogarnięty. Dodam że przy ładunku 24 jak i 5 t czasami zachowuje się jakby go wogole nie czuł a zazwyczaj to przy Ok 10t odczuwalny jest tonaż 24 nie ma siły, ponadto visko czy zimny czy gorący motor tj 85st załącza się za każdym razem po uruchomieniu silnika i chodzi na pełnych obrotach jakieś kilka ładnych minut. Pytanie, czy tłumik może być zapchany??? Katalizator może blokować ujście spalin???? Może go wyciąć???

    0
  • #7 19 Lut 2017 08:49
    chicken19
    Poziom 11  

    Ja na Twoim miejscu pojechał bym do dobrego elektryka załadowanym zestawem i sprawdził na komputerze parametry podczas jazdy.Bo tak będziesz gdybał i wymieniał do śmierci.Poza tym po co dwa takie same tematy zakładasz?Skasuj ten z jednym postem.

    0
  • #8 20 Lut 2017 10:03
    mbactros_2004
    Poziom 6  

    chicken19 napisał:
    Ja na Twoim miejscu pojechał bym do dobrego elektryka załadowanym zestawem i sprawdził na komputerze parametry podczas jazdy.Bo tak będziesz gdybał i wymieniał do śmierci.Poza tym po co dwa takie same tematy zakładasz?Skasuj ten z jednym postem.


    Zaraz usunę, nie wiedziałem jak się tu poruszać 😃

    0