Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

james loudspeaker - podpiecie subwoofera pod wzmacniacz/komputer itp

Robsonnn93 01 Kwi 2016 18:57 474 5
  • #1 01 Kwi 2016 18:57
    Robsonnn93
    Poziom 2  

Witam jestem kompletnie zielony w temacie glosnikow zanim pojade gdziekolwiek z tym sprzetem szukac wyjasnienia sprobuje na forum czytalem wiele tematow o podobnym problemie jak u mnie i nie moge znalesc rozwiazania :D temat jest taki: mam wzmacniacz (jakis syf) do niego podpiete 2 glosniki estradowe 300V teraz jest pytanie mam subwoofer z ktorym chce polaczyc te 2 kolumny ( zdjecia w zalacznikach) kolejne pytanie czy jest opcja zeby ominac podpinanie wzmacniacza czy jest on niezbedny (kupilem kable glosnikowe 2,5, 2x cinche i zasilacz 3A 230V cos jeszcze do tego bedzie mi potrzebne ?
    james loudspeaker - podpiecie subwoofera pod wzmacniacz/komputer itp20160401_1..328.jpg Download (1.17 MB) james loudspeaker - podpiecie subwoofera pod wzmacniacz/komputer itp20160401_1..424.jpg Download (399.88 kB) james loudspeaker - podpiecie subwoofera pod wzmacniacz/komputer itp20160401_1..407.jpg Download (507.42 kB)

0 5
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 01 Kwi 2016 20:26
    intenso
    Poziom 38  

Podepnij suba pod wyjscia głośnikowe z w wzmacniaczu pod High Level Input i będzie śmigać.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 02 Kwi 2016 02:39
    Robsonnn93
    Poziom 2  

intenso napisał:
    Podepnij suba pod wyjscia głośnikowe z w wzmacniaczu pod High Level Input i będzie śmigać.

intenso jestes kozak :D
    myslalem ze juz robilem wszystko zeby to dzialalo ale jednak nie ( ogolnie chcialem zeby to gralo razem z glosnikami ) bass jest bardzo dobry, zakochalem sie od razu ale teraz pytanie jak podlaczyc do tego glosniki zeby do konkretnego bassu byl konkretry dzwiek ?

Moderowany przez _PREDATOR_: