Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Huawei Ascend G620S - wgrywanie nowego softu

Nastaff 08 Kwi 2016 08:39 3603 4
  • #1 08 Kwi 2016 08:39
    Nastaff
    Poziom 2  

Witam Wszystkich
    Ostatnio zrootowałem telefon z pomocą programu :Kingroot: Niestety za nic się tej aplikacji nie mogę pozbyć. Próbowałem wszystkich znanych mi metod i nic. Przeczytałem że wgranie nowego softa rozwiąże problem z programem.
    Więc proszę o pomoc i informacje (najlepiej krok po kroku bo jestem kompletnie zielony w tym temacie) jak wgrać nowy soft na urządzeniu Huawei Ascend G620S albo jak się pozbyć tego programu raz na zawsze.

Z góry dziękuję za pomoc.

2 4
  • #3 08 Kwi 2016 08:58
    Nastaff
    Poziom 2  

To właśnie juz ten hard reset robiłem nieraz i aplikacja cały czas na pulpicie jest.

0
  • #4 08 Kwi 2016 09:43
    dernis
    Poziom 15  

a.. no tak nie pomoże jak masz roota - pierwsze musisz usunąć roota. King zostawia syf w jednym folderze (Jeżeli chcesz zobaczyć w jakim folderze został syf po kingroocie, możesz chociażby spróbować wgrać OTA przez ADB, pojawi Ci się błąd i lokalizacja folderu, w którym są zmodyfikowane pliki).

Najprościej flashować do stocka.

Ewentualnie ... Można próbować usunięcia przez SU ale nie wiem czy nie będzie problemu z aktualizacją bibliotek.

Ustawienia fabryczne raczej nic nie dadzą, bo przecież root robi zmiany w plikach systemowych :) Mój błąd.

0
  • #5 08 Kwi 2016 18:40
    Nastaff
    Poziom 2  

SuperSU nie działa przez tego kingroota więc odpada.
    Wgl kingroota za nic nie mogę się pozbyć - próbowałem na zrootowanym tel przez programy do usuwania aplikacji systemowych.