logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Prośba o schemat do wykonania obrazka led - Krawat robota Kraftwerk

Tymexior 31 Maj 2016 00:07 1083 10
REKLAMA
  • #1 15710633
    Tymexior
    Poziom 8  
    Siemanko, potrzebuje pomocy. Chciałbym stworzyć taki krawat jak z tego gifu:
    nie znam się na elektronice więc proszę o schemat jak zrobić by te diody w krawacie migały kolejno po sobie tak jak na obrazku (jest ich w sumie 9).

Pozdrawiam! :)
  • REKLAMA
  • #2 15710663
    Dobromir pomysłowy
    Poziom 25  
    Ocena: 147
  • REKLAMA
  • #4 15710675
    Tymexior
    Poziom 8  
    No niby fajnie ale z tego co patrzyłem to duże te płytki i mają jeszcze jakąś płytkę sterowniczą ze zmianą kierunku i szybkością mrygania i całość zajmuje trochę miejsca. Mi wystarczy ta listewka z diodami prosty włączniczek i mała bateria. Tylko jak to wszystko połączyć?
  • REKLAMA
  • #6 15712836
    Tymexior
    Poziom 8  
    Wiem już co to jest i tak dalej, ale napisałem ten temat bo to ma być specjalna konstrukcja. Pasek z ledami ma się zmieścić w krawacie a reszta bebechów się nie zmieści. Nie mogę tego mieć w jednym kawałku. Stąd prośba o wskazówki jak ten układ zrobić. Na tych forach są tematy o jakichś zestawikach gdzie WSZYSTKO JEST NA PŁYTCE. Ja potrzebuje się dowiedzieć jak to zrobić ABY UKŁAD NIE BYŁ NA PŁYTCE i nie miał zbędnych bajerów typu zmiana kierunku czy regulator prędkości.
  • REKLAMA
  • #8 15713853
    Tymexior
    Poziom 8  
    widzę, że trudno mnie zrozumieć, dlatego zapytam inaczej. Jak ZMODYFIKOWAĆ układ (kit który można kupić) tak, aby diody zapalały się w JEDNĄ stronę a nie z powrotem? Większość takich gotowców poza tym co wysłałeś ma taką funkcję a mi ona nie pasuje. Mógłbyś mi wyjaśnić co zrobić by cykl zapalania kolejnych diód działał tylko w jedną stronę [BEZPOWROTU]?
  • Pomocny post
    #10 15714810
    TAAG
    Poziom 20