Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter 4t trudno odpala jak postoi dłuższy czas

09 Cze 2016 15:51 4086 8
  • Poziom 3  
    Witam.
    Otóż posiadam skuter toros f-16 80cc 4t i problem polega na tym że gdy skuter postoi ze dwie godziny to ma problem z zapaleniem i trzeba dać mu dużo gazu żeby zapalił. Jak już zapali to trzeba dużo gazu dawać żeby nie zgasł i gdy przyśpiesza ma muła ale po minucie jest już dobrze.
    Co może być przyczyną, zawory, pierścienie ?(Gaźnik był czyszczony i nic to nie dało)
    Proszę o szybką odpowiedź.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 3  
    Dodam jeszcze że jak zapalam na drugi dzień skuter to filtr paliwa jest cały zapełniony benzyną(gdy wcześniej było mniej niż pół )
    to dobrze że benzyna przez noc nachodzi do filterka ? Gdy odpiołem wężyk podciśnieniowy od krućca ssącego to wyleciało kilka kropel benzyny. Czy to może być wina kranika ?
  • Poziom 35  
    Wygląda na to, że uszkodzona jest membrana w gaźniku podciśnieniowym - z tego wężyka nie powinna kapać benzyna. Najlepiej wymień kranik, to niewielkie pieniądze a będziesz miał spokój.
    Aby sprawdzić, czy membrana jest uszkodzona spróbuj wdmuchiwać powietrze w wężyk od podciśnienia. Jeśli okaże się, że można poprzez kranik wdmuchiwać powietrze do zbiornika paliwa, to niestety kranik do kosza. Sprawny kranik powinien przepuszczać paliwo, gdy w wężyku (podciśnieniowym) będziemy wytwarzać pulsacyjne podciśnienie.
  • Poziom 3  
    Kranik był wymieniany kilka miesięcy temu, więc znowu by się zepsuł ?
    Sprawdzę jutro czy przepuszcza powietrze i dam znać.
    Dzięki za odpowiedź :)
  • Poziom 3  
    Raczej nic nie widać żeby wdmuchiwało powietrze do baku, ale wymienię niedługo kranik i napiszę czy podziałało.
  • Poziom 35  
    Nie - to jest część z gaźnika, ale i ta membrana nie powinna być dziurawa.
    Twierdziłeś, że paliwo ciekło z wężyków podłączonych do kranika pomimo, iż silnik nie pracował. Jeśli wyciekło tylko kilka kropel z jednego wężyka, to jest to normalne. W przypadku, gdy paliwo wylewało się w większej ilości, to może to świadczyć o uszkodzonej membranie w kraniku podciśnieniowym ( zamontowanym w zbiorniku paliwa ).
    Przypuszczam nadal, że gaźnik wymaga regulacji (na ciepłym silniku) i udrożnienia dysz. Zmieniłeś pojemność silnika, więc pomyśl też o ewentualnej podmianie dysz.
    Czy rozrząd jest poprawnie złożony i luzy zaworowe wyregulowane.
    Poszukaj informacji na ten temat.
  • Poziom 3  
    Skuter jak na razie odpala i winne były zawory które zostały już wyregulowane. Zobaczę jeszcze jak skuter odpali po całej nocy i dam znać.
  • Poziom 3  
    Skuter odpalił od kopa. Wszystko jest OK.