logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CSHTML Authorization - Usunięcie pól logowania, zachowanie okna 'Schneider Electric'

Escapadro 22 Cze 2016 17:00 1638 12
REKLAMA
  • #1 15761484
    Escapadro
    Poziom 14  
    Ocena: 6
    Witam kolegow koderow. (nie mam polskich znakow, damn)

Mam problem. Otoz wprowadzam drobne zmiany w interfejsie na stronie internetowej, ktora pozwala uzytkownikowi na wglad w pomiary miernika. To jest akurat niewazne. Do czego zmierzam - kiedy wprowadzam adres strony, jestem skierowany do witryny logowania:

CSHTML Authorization - Usunięcie pól logowania, zachowanie okna 'Schneider Electric'

Udalo mi sie ominac autoryzacje - klient chce by nazwa uzytkownika i haslo bylo takie samo jak do serwera (czyli logujac sie na komputer, logujemy sie automatycznie na strone)

Teraz pojawil sie problem, a ze nie jestem programista, zwracam sie do Was. Chce zostawic okno 'Schneider Eletric', ale usunac okienka dla Nazwy Uzytkownika i Haslo. Bo sa mi niepotrzebne.

Dodaje skrypt, nie wiem, czy w ogole patrze na odpowiedni plik? Z gory dzieki za pomoc!

Kod: HTML, XML
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • REKLAMA
  • #3 15761548
    Escapadro
    Poziom 14  
    Moglbys zaznaczyc, ktory kawalek? Ja tu widze caly kod na zielono.
  • REKLAMA
  • #5 15761575
    Escapadro
    Poziom 14  
    Czy to, co podales, nie jest juz czescia kodu?
  • REKLAMA
  • #7 15761593
    Escapadro
    Poziom 14  
    Czekaj, czekaj. W ten sposob?

Jesli wykasuje calosc z zielonego boxu, to wtedy sie nie zaloguje.
  • #9 15763064
    Escapadro
    Poziom 14  
    Tak, dokladnie, ale jesli usune ten kawalek, o ktorym mowisz, to praktycznie usuwam cala definicje funkcji, przeciez.

Zapewne musze jakos ustawic szerokosc i wysokosc pola na 0 pikseli, haha, albo "schowac" je ZA tlem. Nie wiem, nie mam pojecia jak to zrobic.