Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak dostępu przez aplikację mobilną do rejestratora BCS-0404LE-AN

maq007 21 Aug 2016 11:57 1857 2
Optex
  • #1
    maq007
    Level 1  
    Witam,

    Posiadam dość stary rejestrator BCS-0404LE-AN. Pracuje on z dwoma kamerami, jest podłączony do sieci lokalnej za pomocą kabla ethernet. Rejestrator ma skonfigurowane stałe IP oraz dostęp przez dydns realizowany przez serwis no-ip. Porty na routerze przekierowane, rejestrator widoczny w sieci lokalnej oraz internecie. Podgląd poprzez SmartPSS działa, zarówno w sieci lokalnej jaki i WAN. Problem polega na tym, że nie mogę uzyskać podglądu na telefonie (android) przez aplikację gDMSS. Po dodaniu urządzenia jako ip/domena, podaniu portu 37777 loginu i hasła, otrzymuję komunikat: "Błąd - czas minął" lub "Brak połączenia". Korzystając z przeglądarki Chrome na telefonie jest połączenie z rejestratorem poprzez domenę z no-ip jest możliwe, jednak z braku możliwości zainstalowania pluginu webrec, podgląd jest niemożliwy. Próbowałem znaleźć w sieci aktualizację oprogramowania rejestratora, jednak nic nie znalazłem. Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

    Pozdrawiam,
    Maciej
  • Optex
  • #2
    niebieskipolo
    Level 24  
    Może spróbuj zamiast 37777 wpisać port "przeglądarkowy".
  • Helpful post
    #3
    maq007
    Level 1  
    Witam,

    Wpisywałem różne porty i nic nie dało. Udało mi się dzisiaj w końcu znaleźć aktualizację firmware z 2012 r. i poszło. Dla zainteresowanych znalazłem na serverze: ftp://ftp.eltrox.pl/ . Po aktualizacji wszystko śmiga jak należy. Więc kwestia była zdecydowanie w rejestratorze.

    Problem rozwiązany. Proszę o zamknięcie tematu.

    Pozdrawiam,
    Maciek