Witam,
Posiadam dość stary rejestrator BCS-0404LE-AN. Pracuje on z dwoma kamerami, jest podłączony do sieci lokalnej za pomocą kabla ethernet. Rejestrator ma skonfigurowane stałe IP oraz dostęp przez dydns realizowany przez serwis no-ip. Porty na routerze przekierowane, rejestrator widoczny w sieci lokalnej oraz internecie. Podgląd poprzez SmartPSS działa, zarówno w sieci lokalnej jaki i WAN. Problem polega na tym, że nie mogę uzyskać podglądu na telefonie (android) przez aplikację gDMSS. Po dodaniu urządzenia jako ip/domena, podaniu portu 37777 loginu i hasła, otrzymuję komunikat: "Błąd - czas minął" lub "Brak połączenia". Korzystając z przeglądarki Chrome na telefonie jest połączenie z rejestratorem poprzez domenę z no-ip jest możliwe, jednak z braku możliwości zainstalowania pluginu webrec, podgląd jest niemożliwy. Próbowałem znaleźć w sieci aktualizację oprogramowania rejestratora, jednak nic nie znalazłem. Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam,
Maciej
Posiadam dość stary rejestrator BCS-0404LE-AN. Pracuje on z dwoma kamerami, jest podłączony do sieci lokalnej za pomocą kabla ethernet. Rejestrator ma skonfigurowane stałe IP oraz dostęp przez dydns realizowany przez serwis no-ip. Porty na routerze przekierowane, rejestrator widoczny w sieci lokalnej oraz internecie. Podgląd poprzez SmartPSS działa, zarówno w sieci lokalnej jaki i WAN. Problem polega na tym, że nie mogę uzyskać podglądu na telefonie (android) przez aplikację gDMSS. Po dodaniu urządzenia jako ip/domena, podaniu portu 37777 loginu i hasła, otrzymuję komunikat: "Błąd - czas minął" lub "Brak połączenia". Korzystając z przeglądarki Chrome na telefonie jest połączenie z rejestratorem poprzez domenę z no-ip jest możliwe, jednak z braku możliwości zainstalowania pluginu webrec, podgląd jest niemożliwy. Próbowałem znaleźć w sieci aktualizację oprogramowania rejestratora, jednak nic nie znalazłem. Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam,
Maciej