Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DEKODER PACE PVR 7241 500GB PACE PVR HD HDS S7241/91

08 Lis 2016 08:08 2202 4
  • Poziom 9  
    Witam

    Jestem posiadaczem dekodera PACE PVR 7241 500GB. Mam wykupiony abonament nc+ od długiego czasu.Nigdy nie miałem problemów z tym dekoderem.
    Od kilku dni wyświetla się komunikat na kilku wybranych kanałach np.TTV który brzmi następująco:
    BRAK SYGNAŁU. Upewnij się, że w menu dekodera wybrałeś właściwy typ konwertera (twin lub pojedynczy). Jeśli problem występuje nadal, sprawdź instalację antenową.

    Zaznaczam że na innych kanałach sygnał jest i mogę TV oglądać bez problemów.
    Sprawdziłem przewód antenowy dobrze jest wkręcony w wejście antenowe do Dekodera.

    Czy spotkaliście z takim problemem co może być przyczyną w braku sygnału i komunikatem na pojedyńczych kanałach Tv ? Abonament opłacam na bieżąco , posiadam bogaty pakiet nc+ więc raczej tu nie powinno być problemów że nagle mi wyłączyli wybrane kanały Tv.

    Proszę o pomoc .Dziękuje
  • Poziom 40  
    Program TTV nie jest już nadawany w wersji SD na transponderze 11 393 V.
    Jest w wersji HD (TTV HD) na transponderze 11 508 V (tym samym gdzie pozostałe programy TVN w wersji HD).
  • Poziom 43  
    rafma napisał:
    Witam

    Jestem posiadaczem dekodera PACE PVR 7241 500GB. Mam wykupiony abonament nc+ od długiego czasu.Nigdy nie miałem problemów z tym dekoderem.
    Od kilku dni wyświetla się komunikat na kilku wybranych kanałach np.TTV który brzmi następująco:
    BRAK SYGNAŁU. Upewnij się, że w menu dekodera wybrałeś właściwy typ konwertera (twin lub pojedynczy). Jeśli problem występuje nadal, sprawdź instalację antenową.

    Zaznaczam że na innych kanałach sygnał jest i mogę TV oglądać bez problemów.
    Sprawdziłem przewód antenowy dobrze jest wkręcony w wejście antenowe do Dekodera.

    Proszę o pomoc .Dziękuje

    Czeka cię więcej niespodzianek. Trzeba zaktualizować listę kanałów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Nie trzeba zmieniać żadnego ustawienia anteny.Problem był wyłącznie w aktualizacji wyszukiwania programów. Po wyszukiwaniu programów wszystkie kanały na których wyświetlał się komunikat , obecnie można oglądać w wersji HD.


    mihal2002 napisał:
    Trzeba uaktualnić listę kanałów oraz poprawić ustawienie anteny.