logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć diody LED do układu Devastator AVT? Gdzie plus, gdzie minus?

poczatkujacy111 08 Gru 2016 23:14 909 6
  • #1 16114288
    poczatkujacy111
    Poziom 7  
    Jestem początkujący jeśli chodzi o elektronikę.Zakupiłem sobie taki kit avt o nazwie devastator .Mam takie pytanie w związku z tym ze nie umiem jeszcze dobrze czytać schematów,a właściwie to wcale. Jak tu wlutować diody led między tymi wyświetlaczami.Gdzie będzie plus a gdzie minus diody.Poniżej zdjęcie.

• Pomocny post
    #2 16114428
    HD-VIDEO
    Poziom 43  
    Ocena: 1844

Dioda LED - dłuższa nóżka - Anoda (plus)
  • #3 16114640
    poczatkujacy111
    Poziom 7