logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kamera IP/rejestrator - dobór wtyków i rodzaj podłączenia

Oestei 24 Gru 2016 11:24 1719 5
  • #1 16146892
    Oestei
    Poziom 9  
    Ocena: 4
    Witam,

Chodzi o przenośną kamerę podwodną na 100m kabla. Zrobiłem w zeszłym roku taką w systemie CCTV zwykły analog, wszystko bez wtyczek bezpośrednio poskręcane ze sobą i działało choć służła tylko do podglądu na żywo. Teraz natomiast chce dodać rejestrator IP by móc nagrywać bezpośrednio oraz kamerę IP dla poprawy jakości.

Mam problem z podłączeniem kamery IP głównie bo cała reszta instalacji powinna działać. Mam problem z wymyśleniem jak wykonać podłączenie pomiędzy kamerą a rejestratorem wraz ze wszystkimi wtyczkami i gniazdami.

Jestem wciąż laikiem wiec proszę o wyrozumiałość i pozdrawiam ;)

Kamera: easycam EC 230-T , wyjścia RJ45 i DC
    Rejestrator: easycam EC 7804T, wejście video in: BNC FEMALE wyjście video out BNC FEMALE
    Przewód: UTP5 żel

Chce przepuścić sygnał video przez rejestrator, oglądając na monitorze mógłbym wtedy w odpowiednim momencie włączyć nagrywanie na rejestratorze żeby nagrać ciekawe ujęcia. Jeżeli taka możliwość nie istnieje proszę wyprowadzić mnie z błędu. Z gniazda video out mam kabel BNC/minijack także od rejestratora do monitora "chyba" wiem jak przesłać video (monitor ma wejście video in-minijack) . Problem mam z przesłaniem sygnału video z kamery do rejestratora.
  • #2 16147271
    michualex

Poziom 24  
    Ocena: 134
    Oestei napisał:
    mam problem z wymyśleniem jak wykonać podłączenie pomiędzy kamerą a rejestratorem

zaprasować wtyki RJ na obu końcach przewodu?
    Oestei napisał:
    Aha, wtyk mini jack do TV musi taki być bo tylko takie wejście jest w przenośnym monitorku jaki posiadam.

Jak tą kamerę chcesz oglądać na monitorku?
    Konto firmowe:
    MK ALARMY