logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Uniden UBC 69xlt-2 - słaba czułość na antenie zew. i wew

melonxxx 28 Sty 2017 21:51 2175 8
REKLAMA
  • #1 16235812
    melonxxx
    Poziom 8  
    Witam, posiadam o tygodnia skaner Uniden UBC 69 XLT-2. Słabo sciąga mi rozmowy, słychać tylko bazę oddaloną 2-4km i wozy w tym obrębie. O co chodzi, jaka może być tego przyczyna. Jestem amator, proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
  • REKLAMA
  • #2 16236230
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 16236720
    melonxxx
    Poziom 8  
    Witam antene sam zrobilem zewnetrzna z dwoch miedzianych drutów po 41,5cm umocowalem na kawałku plyty osb przylutowlem kabel antenowy jakis znlazłem do pionowego drutu w gore dolutowalem zyle z kabla a do dolnego druta w dół przylutowalem oplot z ekranem długosc kabla do radia wynosi okolo 6metry do radia podlaczona jest koncowka od cb radia z przejsciem do gniazda skanera, interesuje mnie przedzial nasluchu 172,000-174,000 oraz propozycje jakos na nasluch 148,000-150,000 . programowana moja czestotliwosc 172... na antenie orginalnej przy radiu czy to wina tego ze słabo sciaga mi z dalszej odleglosci sluzby czy cos nie tak robie badz moje radio jest uszkodzone?? ponizej zdjecia dołaczam

Uniden UBC 69xlt-2 - słaba czułość na antenie zew. i wewIMG_201701...112025.jpg (2.37 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik. Uniden UBC 69xlt-2 - słaba czułość na antenie zew. i wewIMG_201701...113609.jpg (1.34 MB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.

Do bazy mam z 2-3km.
  • #4 16240683
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 16241541
    melonxxx
    Poziom 8