logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

S5 115U CPU 943B - Jak uruchomić CPU, świecą się czerwone ledy STOP i BASP?

filu 05 Lut 2017 15:00 3267 17
  • #1 16254743
    filu
    Poziom 16  
    Ocena: 15
    Nie mam doświadczenia z S5.
    W maszynie wymieniono CPU nieznanego pochodzenia. Jest to 115U CPU 943B.
    Świecą się cały czas czerwone ledy STOP i BASP. Nic nie zmienia przełączenie w stan RUN i różne próby resetowania sterownika.
    Po podłączeniu programatora STEP 5 można przejść w tryb Online i zrobić Transfer bloków z CPU ale nie można usunąć bloków z CPU "Delete entire PLC".

Sprawdzałem w dokumentacji informacje z S5 115U CPU 943B - Jak uruchomić CPU, świecą się czerwone ledy STOP i BASP?Snap1.JPG (45.17 kB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik. ISTACK, ale nie wiem jak je interpretować.

REMAN 0: all timers, counters, and flags are reset on Cold Restart 1: the second half of timers,
    counters, and flags are reset on Cold Restart

STOZUS "STOP" state (external request for example via the programmer)

STOANZ "STOP" display

NEUSTA PC in Cold Restart

ASPNEEP Memory submodule is an EEPROM

NINEU Cold Restart not possible

Proszę o pomoc jak uruchomić to CPU.
  • #2 16255060
    daro31ie
    Specjalista Automatyk
    Ocena: 645
    Wyłącz zasilanie, wyjmij baterię, włóż EPROM, włącz zasilanie.
    Jeśli program na EPROM jast ok to powinien wystartować.
    Brak baterii spowoduje wykasowanie całej pamięci RAM,

Jeżeli jest to 115 to proponuję wykonać twardy reset sterownika.
    Cpu 115 ma 2 przełączniki pierwszy RAN /STOP drugi 3 pozycyjny.
    Należy przytrzymać przełącznik 3 pozycyjny w dolnej pozycji i przełączyć Ran/Stop z pozycji stop do run (jednocześnie trzymając dolny) tak długo jak zgaśnie dioda stop.
    EPROM ma być w cpu.
    Jeżeli kompletny program jest w epromie to sterownik powinien wystartować.