logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Expres siemens TK 52001/01 - Ułożenie przekładni po wymianie zaworu spustowego

magiaoka 14 Lut 2017 16:14 11430 11
REKLAMA
  • #1 16278475
    magiaoka
    Poziom 9  
    Ocena: 21
    Jak w temacie, piszę o pomoc, bowiem w tym temacie nie mam doświadczenia, a może ktoś z forumowiczów miał takie problemy. Problem tkwi w tym, że po wymianie zaworu spustowego przekładni i złożeniu okazało się, że nie da się włożyć zaparzacza. Sprzęgło w obudowie się przestawiło i klapa. Czy da się to jakoś wyregulować? Zrobiłem foto, jak to teraz wygląda, a jak powinno być ułożone. Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenie w tego typu usterce, to prosił bym o naprowadzenie w działaniu i reanimacji expresu.
    Expres siemens TK 52001/01 - Ułożenie przekładni po wymianie zaworu spustowego Expres siemens TK 52001/01 - Ułożenie przekładni po wymianie zaworu spustowego
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16279127
    nioop

Specjalista AGD
    Ocena: 3337
    Sprzęgło na pierwszym zdjęciu jest prawidłowo ustawione.
    Pozycja wyjściowa zaparzacza z drugiej strony napędu powinna być ustawiona o tak :

Ustaw w tej pozycji, nałóż sprzęgło jak na zdjęciu pierwszym i powinno działać ;)
    Konto firmowe:
    Kawa i Naprawa - Serwis AGD
    Powstańców Śląskich 63, Warszawa, 01-355 | Strona WWW: https://www.kawainaprawa.eu
  • REKLAMA
  • #3 16279520
    magiaoka
    Poziom 9  
    No i super poskładane. Porozbierałem złożyłem i na razie hula. Przy okazji przesmarowany cały mechanizm. Przy okazji do kolegi który pomógł nie mieli byście takiej gumy na sprzęgło jak na foto trochę się już zniszczyła i chętnie bym ją wymienił. Pytałem już w różnych miejscach ale nie mają. Serdeczne dzięki za pomoc. Expres siemens TK 52001/01 - Ułożenie przekładni po wymianie zaworu spustowego
  • REKLAMA
  • #4 16288562
    magiaoka
    Poziom 9