logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy takie podłączenie LED-ów będzie działać?

WonszureK 15 Lut 2017 14:06 681 9
REKLAMA
  • #1 16280638
    WonszureK
    Poziom 3  
    Cześć,

mam plan podłączenia ledów, prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko dobrze sobie zaplanowałem. Jeśli w złym dziale to napisałem - usunę ten i przeniosę.
    Od kilku dni mam wizje na oświetlenie LED (taśma) na moim suficie. Zrobiłem sobie malutki projekt w paint'cie pokazujący moją ścianę. Na lewym obrazku jest pokazany jak wygląda ściana w tym momencie a na drugim jak chciałbym, żeby było wszystko ułożone. I teraz te pytanie, czy to ma prawo bytu? Wszystko będzie ładnie działać? Mam nadzieję, że zrozumiecie cały układ w razie pytań co do czego walcie w komentarzach.
    Jestem początkującym "elektrykiem"/majsterkowiczem.

• REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 16280702
    WonszureK
    Poziom 3  
    To jest jakieś inne logiczne rozwiązanie?
  • #4 16280865
    p407s
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Co oznaczą te gniazdka? Tzn masz podwójne i chcesz zmienić na pojedyncze i dodatkowo pociągnąć przewody do niego z przełącznika? To podwójne nie ma zasilania(masz samo gniazdko bez przewodów)?
  • #5 16280874
    WonszureK
    Poziom 3  
    Tak dokładnie, mam podwójne. Chciałem zmienić na pojedynczy i pociągnąć z niego do przełącznika a z przełącznika (dalszą część wiem jak zrobić ;p) do zasilacza led. Ma zasilanie, z resztą z 30 cm dalej jest puszka.
  • #6 16280884
    p407s
    Poziom 9  
    W puszce z przełącznikiem nie masz zasilania? Tzn żyły fazowej i neutralnej?
  • REKLAMA
  • #8 16280983
    WonszureK
    Poziom 3  
    p407s napisał:
    W puszce z przełącznikiem nie masz zasilania? Tzn żyły fazowej i neutralnej?

Jest fazowa, neutralna i uziemienie.
  • #9 16280988
    p407s
    Poziom 9  
    To dlaczego chcesz ciągnąć zasilanie z gniazdka skoro tam już je masz?