Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Team Viewer zawiesza obraz zdalnego pulpitu

09 Mar 2017 06:25 2199 9
  • Poziom 13  
    Witajcie, od 2 dni mam problem z działaniem programu team viewer otóż gdy się połącze z innym komputerem to po chwili zawiesza mi się obraz zdalnego komputera ( odzież nadal widzę ruch kursora i słyszę dźwięki zdalnego komputera).
    Temat piszę w tym dziale bo jestem przekonany że wina leży po stronie dostawcy, bo gdy połącze się przez serwer VPN(chociażby CyberGhost) problem ten nie występuje.

    Pytanie do Was. W jaki sposób zdiagnozować gdzie pojawia się problem?

    P.s. Problem również występuje w aplikacji mobilnej, co utwierdza mnie w przekonaniu że to wina dostawcy internetu.

    Pozdrawiam.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    Raczej pozostaje Ci chyba tylko support TeamViewera, bo przecież VPN też idzie przez Twojego dostawcę.
    Pytanie czy dzieje się to z każdą zdalną maszyną z którĄ się łączysz i każdą lokalną z którEJ się łączysz?
  • Poziom 13  
    Postawiłem wirtualną na swoim komputerze maszynę na VMWare i zainstalowałem na niej Team Viewer, a następnie połączyłem się z nią(bez VPN) no i problem nie występuje.
    Zdalny komputer u innego dostawcy mam tylko jeden, więc nie mam jak sprawdzić na innych.
  • Poziom 11  
    Szukał bym problemu na remote hoscie. Jakaś reinstalacja teamViewera może...
  • Poziom 13  
    Robiłem reinstalację, ale to nic nie da, bo na telefonie ten sam problem.
  • Poziom 13  
    Wrzucam tu logi, niestety ja nie jeste w stanie ich zrozumieć, może Wy coś wyczytacie.


    //tu były logi, usunąłem i wysłałem do zespołu team viewer
  • Poziom 11  
    Mnie to też nic nie mówi, chyba najlepszy będzie support tak jak wspominałem w pierwszym poście.
  • Poziom 13  
    Napisałem do supportu Team Viewer, zobaczę co oni mi powiedzą.
  • Poziom 14  
    Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie problemu? Też mam taki przypadek i tylko z jednym komputerem. Po chwili połączenia zawiesza obraz choć mogę dalej poruszać kursorem i wykonywać operacje. Wcześniej na komputerze klienta był WIN8, teraz jest 7 z najnowszą wersją TV. Problem występuje zarówno w przypadku nawiązania połączenia z poziomu komputera z WIN7, jak i telefonu z androidem - też z najnowszą wersją TV. Zmieniłem już numer po stronie klienta i powoli zaczynam upatrywać problem sprzętowy po jego stronie, zważywszy na zmienne platformy systemowe po obu stronach. Wcześniej przez 2 lata wszystko dzałało jak trzeba. Resztą maszyn daje się sterować bez problemu.