Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b6 2.0 tdi bmp - Szarpie telepie odbija przy rozruchu

mar78 12 Kwi 2017 15:28 690 9
  • #1 12 Kwi 2017 15:28
    mar78
    Poziom 7  

    Witam mam problem z passatem b6 2.0 tdi silnik bmp 140 km DSG przebieg 225000 raczej wiarygodny , trzęsie telepie silnikiem przy rozruchu czasami jakby odbijał i zgaśnie po dołożeniu drugiego aku sytuacja się poprawia ale też czasami odbiję i tu niema reguły 10 razy zapali dobrze a potem kilka razy odbije .Rozrząd po wymianie i synchronizacji wymieniono również popychacze i wałek , wymienione uszczelki pompowtrysków , rozrusznik sprawdzony ( motor jak zapali chodzi ładnie równo nie kopci zimny czy ciepły ciągnie dobrze . Może ktoś miał podobny problem bo mi ręce już opadają co to może być myśle dać pompowtryski do sprawdzenia ale według kompa są w normie co prawda jeden ma większą korektę . Będę wdzięczy za wszelkie sugestie ?

  • #2 12 Kwi 2017 16:18
    manta 5
    Poziom 12  

    Ponownie sprawdzić ustawienie pompy i ustawienie rozrządu.Wygląda na wczesny wtysk.

  • #3 12 Kwi 2017 17:01
    mar78
    Poziom 7  

    [quote="manta 5"]Ponownie sprawdzić ustawienie pompy i ustawienie rozrządu.Wygląda na wczesny wtysk.[/quote

    Masz na myśli pompowtryski ? ustawiałem je na -180 st myślę tę wartość zwiększyć do 220 st .

  • #4 12 Kwi 2017 17:43
    manta
    Moderator Samochody

    Dwumasa do sprawdzenia.

  • #5 12 Kwi 2017 19:53
    mar78
    Poziom 7  

    sprawdzana ale 100 % pewności nie mam brak jakichkolwiek odgłosów jak silnik pracuje i podczas jazdy . Brakuje mi już pomysłów dlatego tu napisałem .

  • #6 13 Kwi 2017 17:31
    manta
    Moderator Samochody

    Sprawdzana... jak? Ciężko ją zweryfikować na stole, a na aucie jest to nie wykonalne. Jedynie co możesz zrobić, to unieść auto na podnośniku, druga osoba uruchamia i gasi silnik, a ty osłuchujesz obudowę sprzęgła. Wszelkie zgrzyty stuki itp. wydaje dwumasa. Czyli do wymiany. Ignorując demolujesz rozrusznik, skrzynie.

  • #7 13 Kwi 2017 21:59
    mar78
    Poziom 7  

    Wszystko się zgadza ciężko ja zweryfikować ale wyłożyć 1500 zł i okaże się jeszcze że bez poprawy, ale zastanawiam się nad zakupem nowej ale sam nie wiem stoję w rozkroku .Sprawdzałem ją zdemontowaną i zamocowaną w imadle naciągając lewo/prawo ma minimalny luz 1,5 ząbka wieńca co do gaszenia brak niepokojących odgłosów , Dziś poprawiałem ustawienie pompek na -225% ale według mnie jeszcze gorzej palił ustawiłem jej jak były na -180% .Pytanie a czy sama skrzynia może wydawać takie odgłosy i trzymać silnik przeszkadzać w zapaleniu ? dodam że podczas jazdy brak jakichkolwiek problemów ,

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    Znalazłem filmik na youtube , moje auto zachowuje się identycznie tu stawiają na dwumasę wię chyba szykuje sie wydatek , fachowcy zerknijcie proszę :
    link https://www.youtube.com/watch?v=Uf9J0PZirFw .

  • #8 18 Kwi 2017 20:47
    mar78
    Poziom 7  

    Nikt nie miał takiego przypadku ?,auto jeszcze nie rozebrane .

  • #9 18 Kwi 2017 22:24
    Transit 2
    Poziom 16  

    Cytat:
    myśle dać pompowtryski do sprawdzenia ale według kompa są w normie co prawda jeden ma większą korektę .
    Bardzo słusznie myślisz, bo wszystkie mają być takie same bądź przybliżone i jeśli jedna będzie za duża korekta niż pozostałe, to również powoduje problem z rozruchem i tutaj bym szukał przyczyny. Komputer też by się przydał tutaj, bo bez kompa nic.

  • #10 25 Kwi 2017 19:10
    mar78
    Poziom 7  

    rozwiązano jednak dwumas !!

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME