Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 55pus9109 - Niestabilny android, zawiesza się, nie uruchamia, resetuje

bodex20 14 Kwi 2017 05:38 684 4
  • #1 14 Kwi 2017 05:38
    bodex20
    Poziom 6  

    Witam.
    Już dwa razy oddawałem tv do autoryzowanego serwisu. Niestety za każdym razem powtarza sie ten sam problem. Android sie zawiesza i po uruchomieniu albo się restartuje w kółko dając czarny obraz albo juz robi się glitch na wyświetleniu loga. Jedynie co robią w serwisie to narzędziami serwisowymi uruchamiają go dalej i aktualizują system na nowo lub mogą wymienić całą płytę główną. Aktualizacja nic nie daje, sam się nauczyłem ja wykonywać przy okazji mniejszych usterek poprzez android recovery tak jak oni. Dlaczego nie mogą zrobić wiecej?
    - nie zdiagnozują płyty głównej
    - nie sprawdzają plików dziennika
    - nie znajda uszkodzonych plików i zamienia na nowe
    - nie potrafią zainstalować fabrycznego androida na płycie na nowo
    - nie przetestują go antywirusem i sprawdza pamięci czy uległa uszkodzeniu ,
    Jest tyle rzeczy których nie robią, tylko aktualizacja lub wymiana, to normalna praktyka w serwisie?
    Teraz ponownie nie mogę go uruchomić, nie moze przejść nawet w android recovery system, z pilota kody tez nie działają, resetuje sie w kółko. Jak mogę to obejść. Jak ruszyć to dalej? Serwis jest pasywny, nie angażuje sie w naprawę podstawowego problemu. U nich po aktualizacji działa stabilnie, wiec odrzucają wady hardware u mnie po zalogowaniu na własne kona po podłączeniu do sieci szalej j.w. Czuje ze musze sam się tego nauczyć. Pomożecie w rozwiązaniu i podaniu potrzebnych narzędzi?

    0 4
  • #2 14 Kwi 2017 09:30
    lisek
    Spec od monitorów

    Spróbuj metody opisanej Link
    *flash USB (FAT32)

    Lub w j.ang. Link

    p.s
    Problem w większośći w "złym lutowaniu_niska jakość" procesora BGA lub pamięci DRAM (od kiedy Philips przeszedł na fabryki z Chin)
    Czyli wymiana płyty lub rebal...

    p.s
    to model na Philips chassis QV14.1E LA (EN 3122 785 19573)/ * EN 3122 785 19574
    55PUS9109/12
    55PUS9109/60

    Main (EN 3122 785 19574) na Link_ cena € 145 (bez ceny dostawy)

    0
  • #3 14 Kwi 2017 10:19
    mirex
    Poziom 43  

    bodex20 napisał:
    Jest tyle rzeczy których nie robią, tylko aktualizacja lub wymiana, to normalna praktyka w serwisie?

    Robią. Na innym poziomie. Serwis dla ciebie ma być szybki i skuteczny. Masz gwarancję i z twojego punktu widzenia i tak jest to obojętne, czy wymienią płytę na inną. To nie twój problem.
    Ty masz otrzymać sprawny telewizor. A że znowu podziała pół roku, może rok? No trudno. Nie on jeden i to nie nasza wina, że dałeś się wpuścić w nowoczesne Filipki. ;)
    bodex20 napisał:
    U nich po aktualizacji działa stabilnie, wiec odrzucają wady hardware u mnie po zalogowaniu na własne kona po podłączeniu do sieci szalej j.w. Czuje ze musze sam się tego nauczyć.

    Może zaprosisz serwis do domu? A może faktycznie musisz dopracować sprawy konfiguracyjne w swojej sieci?

    0
  • #4 14 Kwi 2017 13:39
    bodex20
    Poziom 6  

    A taka historia ze gwarancji nie ma. Rozkleił się praktycznie równo po dwóch latach jak tylko gwarancja się ukończyła. Przez pierwsze dwa lata śmigał dość dobrze. Miał uchybienia w aktualizacjach ale każda następna była lepsza.

    Metoda podana przez "lisek" była przeze mnie stosowana do tej pory, średnio co 3-4 dni od kiedy tv wrócił po raz pierwszy z naprawy. Ich aktualizacja nic nie zmieniała więc sam sobie ją wykonywałem jak tylko coś się wymykało spod kontroli. Obecnie nie reaguje na ten schemat postępowania.
    Wykonywałem wszystko wg właśnie wg tej samej instrukcji z tego samego linku.

    Jeżeli chodzi o zakup kolejnej płyty na własną rękę także przeszło to dla mnie przez myśl, ale co jeżeli płyta jest po naprawach, jakiś refresh lub coś innego. Tak w necie to każdy opisze że nowa a chińczyk płakał jak sprzedawał. Serwis zarzeka się że jak wymieniają to już nikt się nie skarży przez minimum 3 lata. To i tak nie wiele wg mnie, ale zdążę go dalej już odsprzedać.

    0
  • #5 28 Maj 2017 05:55
    bodex20
    Poziom 6  

    Tv powrócił z serwisu kolejny raz. od chłopaków dowiedziałem się, że ... nic mu nie jest. Przez ponad 2 tyg. normalnie z niego korzystali: oglądali tv, instal9owali apki, bawili się youtubem, skypem i pozostałymi funkcjami, przez cały czas nie zawieszał się ani razu. Zwrócili za to uwagę iż może mam problemy z siecią w domu skoro takie usterki występują.
    Jak podłączyłem tv w domu to w sklepie play od google nie ma podglądu na aplikację. Wywala błąd połączenia z serwerem. Tak jakby były blokowane porty. Mój dostawca twierdzi że wszystkie mam odblokowane i jak już to router je blokuje. Próbowałem je udostępniać ale nadal mam zablokowane połączenia z serwerem. Tv jest na androidzie 4.2.2. . W domu pracują inne telefony także na andku ale one takich problemów nie mają. Wydaje się ze temat teraz nieco skręca i zmienia dział, ale punktem wspólnym dotychczasowych problemów jest jednak fakt że zawsze był podłączony do sieci i system korzystał z usług google i kont założonych.
    Tak więc, teraz jest pytanie jak permanentnie udostępnić tv do sieci by ruch sieciowy był płynny a połączenie stałe??

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo