Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nie można wysyłać maili z poczty o2.pl

Marish79 26 Kwi 2017 20:30 1929 12
  • #1 26 Kwi 2017 20:30
    Marish79
    Poziom 3  

    Witam,

    Jestem tu pierwszy raz i jestem także zupełnym laikiem jeśli chodzi o walkę z wirusami a mam na poczcie o2.pl cos takiego (zdjęcia w zrzutach z ekranu)... Odbiera pocztę normalnie, choć w spamie siedzi 11 wiadomości a fizycznie ich nie widać (pewnie wirus). Po kliknięciu na "napisz nową wiadomość" wystarczy wpisać jedną literę w temacie lub treści wiadomości i wyskakuje taki boot jak na zdjęciach. Proszę bardzo o pomoc i z góry dziękuję:)

    nie można wysyłać maili z poczty o2.pl nie można wysyłać maili z poczty o2.pl nie można wysyłać maili z poczty o2.pl

    0 12
  • #2 26 Kwi 2017 20:36
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zamiesc w zalaczniku logi z FRST, ze skanowania.

    0
  • #4 26 Kwi 2017 21:01
    Kolobos
    Spec od komputerów

    To lepiej sie dowiedz, wystarczy przeczytac podwieszone watki w tym dziale, nie mowiac o setkach poradnikow na google!

    0
  • #5 26 Kwi 2017 21:06
    Marish79
    Poziom 3  

    OK...spokojnie... pogrzebię w necie... przepraszam, ale pisałem na początku, że jestem laikiem

    1
  • #6 26 Kwi 2017 21:14
    Kolobos
    Spec od komputerów

    W takim razie dlaczego nie przeczytales: "Zanim zapytasz jak usunąć wirusa/trojana/adware poczytaj to!"? To zwykle lenistwo i nic wiecej.

    2
  • #8 26 Kwi 2017 21:30
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nie zapisuj plikow do katalogu uzytkownika C:\Users\Dom\ tylko na pulpit czy gdzie tam chcesz, ale nie do glownego katalogu.

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {287C59AB-4966-41B0-BE63-8FCDDA4AB85F} - System32\Tasks\{1706DF5E-64F8-4248-B6E1-125D81108395} => pcalua.exe -a C:\Users\Dom\Rejestracja_www.exe -d C:\Users\Dom\Desktop
    Task: {87EC856F-507D-4CF9-BCEB-BA08855A6311} - System32\Tasks\DomSlackensGoodsV2 => Rundll32.exe MissionaryModeller.dll,main 7 1 <==== UWAGA
    Task: {EB52AA98-8BA6-44E4-A58E-72DE60811289} - System32\Tasks\{07050C11-53BC-7C98-C39C-1E205B07B39A} => C:\Users\Dom\AppData\Roaming\PRICEF~1\PRICEF~1.EXE <==== UWAGA
    Task: C:\windows\Tasks\{07050C11-53BC-7C98-C39C-1E205B07B39A}.job => C:\Users\Dom\AppData\Roaming\PRICEF~1\PRICEF~1.EXE <==== UWAGA
    HKLM-x32\...\Run: [DataCardMonitor] => C:\Program Files (x86)\blueconnect\DataCardMonitor.exe* C:\Users)*Ţ ™Y**Č(*x(*am Files (x86)\blueconnect\DataCardMonitor.exe**x(*Ä*(***™Y**x(*Ä*(*exe*ERVER=\\DOM- *ßťY*˜ g*˙˙˙˙************ ** (dane wartości zawierają 56 znaków więcej).
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [3670472 2015-07-28] (ALLPlayer Group Ltd.)
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\Run: [Napisy24Update] => C:\Program Files (x86)\Napisy24\Napisy24Update.exe [3709896 2015-11-04] (Napisy24.pl)
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\Run: [ALLPlayer WiFi Remote] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer Remote\ALLPlayerRemoteControl.exe [6168768 2016-09-15] (ALLPlayer Group Ltd.)
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\Run: [HW_OPENEYE_OUC_blueconnect] => C:\Program Files (x86)\blueconnect\UpdateDog\ouc.exe [110592 2009-12-31] (Huawei Technologies Co., Ltd.)
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\Run: [Napisy24.pl] => C:\Program Files (x86)\Napisy24\Napisy24.exe [6659584 2017-03-21] (Napisy24.pl)
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\MountPoints2: E - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\MountPoints2: {85888c40-34a1-11e6-94a5-3c970e32542d} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\MountPoints2: {85888c59-34a1-11e6-94a5-3c970e32542d} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000\...\MountPoints2: {9fcdfd24-d00d-11e6-8d84-3c970e32542d} - E:\AutoRun.exe
    Tcpip\..\Interfaces\{A5E7CB25-9AA3-4F16-938D-10E71E3C3A6E}: [DhcpNameServer] 172.168.128.2
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-3528526601-211756003-444815717-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku
    U3 BcmSqlStartupSvc; Brak ImagePath
    U2 CLKMSVC10_3A60B698; Brak ImagePath
    U2 CLKMSVC10_C3B3B687; Brak ImagePath
    S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X]
    U2 DriverService; Brak ImagePath
    U2 IAStorDataMgrSvc; Brak ImagePath
    U2 iATAgentService; Brak ImagePath
    U2 idealife Update Service; Brak ImagePath
    U3 IGRS; Brak ImagePath
    U2 IviRegMgr; Brak ImagePath
    U2 nvUpdatusService; Brak ImagePath
    U2 Oasis2Service; Brak ImagePath
    U2 PCCarerService; Brak ImagePath
    U2 ReadyComm.DirectRouter; Brak ImagePath
    U2 RichVideo; Brak ImagePath
    U2 RtLedService; Brak ImagePath
    U2 SeaPort; Brak ImagePath
    U2 SoftwareService; Brak ImagePath
    U3 SQLWriter; Brak ImagePath
    2017-04-26 20:39 - 2017-04-26 20:52 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    2017-04-26 20:11 - 2012-09-18 03:53 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\McAfee
    C:\Windows\Tasks\{07050C11-53BC-7C98-C39C-1E205B07B39A}.job
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    Zmien tez haslo do poczty.

    0
  • #9 26 Kwi 2017 21:46
    Marish79
    Poziom 3  

    Zrobiłem jak Pan podał... Wszedłem na pocztę i... już była wiadomość w nieodebranych, której fizycznie nie widać i za chwilę weszło 12 wiadomości do spamu, więc nie zdążyłem nawet zmienić hasła :-/

    0
  • #10 26 Kwi 2017 21:56
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zmien i sprawdz czy nadal cos sie pojawia.

    0
  • #11 26 Kwi 2017 22:04
    Marish79
    Poziom 3  

    zmieniłem i nadal mam 1 nieodebraną a jej nie widać a jak chce napisać nową wiadomość to po wpisaniu byle czego w temacie i mailu wyskakuje ta komenda co wcześniej
    nie można wysyłać maili z poczty o2.pl

    Dodano po 1 [minuty]:

    zmiana hasła nic nie daje, bo coś wskakuje już przed zmianą, jak tylko wejdę na pocztę

    0
  • #12 26 Kwi 2017 22:10
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Sprawdz w innej przegladarce, a nie pod dziurawym IE.

    Do tego moze warto zglosic sie do o2 i zapytac co sie dokladnie stalo?

    0
  • #13 26 Kwi 2017 22:33
    Marish79
    Poziom 3  

    Zrobiłem wszystko raz jeszcze w Google Chrome, ale to samo... w takim razie zgłaszam do o2.pl
    Dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Pozdrawiam!

    1