Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 323f (BJ) VI - Opony Uniroyal, Fulda czy Barum

matti0010 08 Maj 2017 16:25 951 4
  • #1 08 Maj 2017 16:25
    matti0010
    Poziom 11  

Witajcie,

od niedawna posiadam samochód Mazda 232F (BJ) VI z 2002 roku. Jestem młodym i niedoświadczonym kierowcą, a to moje pierwsze auto. Muszę kupić opony lecz nie znam się na tym zbyt dobrze (jedynie tyle co wyczytałem w opiniach i informacjach w Internecie...). Proszę więc Was o pomoc i radę, które opony radzicie wybrać (185/65/R14):

1) Uniroyal RainExpert 3 (159zł)
    2) Fulda Ecocontrol (169zł)
    3) Barum Brillantis 2 (145zł)

Ewentualnie co innego radzilibyście do tej Mazdy w podobnej cenie? Ceny pochodzą z oponeo.pl

0 4
  • #2 08 Maj 2017 17:05
    Kenworth 18
    Poziom 32  

Bierz te Uniroyal. Sprawdzą się podczas deszczu. Fuldy mają tendencję do "ząbkowania" a Barum to obecnie marka należąca do Continental i to jakość porównywalna z Dębicą czyli nic specjalnego.

0
  • #3 08 Maj 2017 17:17
    matti0010
    Poziom 11  

Kenworth 18 napisał:
    Bierz te Uniroyal. Sprawdzą się podczas deszczu. Fuldy mają tendencję do "ząbkowania" a Barum to obecnie marka należąca do Continental i to jakość porównywalna z Dębicą czyli nic specjalnego.

Czytałem o Uniroyal, że przy dużych temperaturach i skrętach źle się sprawują. Dla tego w sumie mam wątpliwości. Ewentualnie jakieś inne byś polecił?

0
  • #4 08 Maj 2017 20:38
    Kenworth 18
    Poziom 32  

Uniroyal to opony średniej klasy. Jeśli z góry jesteś do nich negatywnie nastawiony to dlaczego bierzesz je pod uwagę? Mogę polecić opony Firestone, ale nie znam ich cen w tym rozmiarze.
    Ile było tych negatywnych opini o Uniroyal? Bo jeśli zasugerowaleś sie jedną lub kilkoma opiniami to moim zdaniem za mało by dyskwalifikować markowe opony, które mają swoją dobrą renomę już od ładnych paru lat.

0
  • #5 08 Maj 2017 20:53