Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z crossem Loncin 125 - Gaśnie po jakims czasie

12 Maj 2017 11:25 2520 10
  • Poziom 4  
    Witam. Mam pewien problem z crossem(Loncin 125cm3). Cross po 10-15 min jazdy nagle gaśnie i nie da sie go odpalić, Ale po 2-3 minutach da sie go odpalic na "pycha" i po 100m jest juz dobrze. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  • Poziom 21  
    Silnik 2T czy 4T? Odpowietrzenie zbiornika paliwa drożne?
  • Poziom 9  
    Ewidentnie jest to problem układu paliwowego, bądź zapłonu. Sprawdziłbym na początku drożność przewodów i filtra. Jeśli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i przedmuchanie dyszy. Jeśli problem nadal występował, to modół, impulsator, bądź cewka zapłonowa..
  • Poziom 29  
    Jak zgaśnie wykręć świecę, od razu będzie widać co mu dolega.
  • Poziom 4  
    Układ paliwowy jest drozny tak jak układ odpowietrzania zbiornika. Moduł jest zabezpieczony. Możliwe że tłok "puchnie"?
  • Poziom 9  
    Jest to możliwie, żeby to zweryfikować musiałbyś dostać się do cylindra, jeśli tłok rzeczywiście spuchł to na pewno pozostawił po sobie jakąś "pamiątkę" na gładzi .
  • Poziom 4  
    Wymieniłem tlok na stary i jest juz lepiej trochę Ale teraz jest problem bo leci okej z pod cylindra i muszę uszczelke wymienić. Dziekuje bardzo wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  • Poziom 4  
    witam. problem znowu wystepuje, teraz po przejechaniu około 100-200m cross gasnie i po 10-15min znowu odpala przejadę kolejne 100m i znowu gasnie, zauwazylem ze glowica się bardzo grzeje. Co może być przyczyną?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Ps. nie dawno wymieniłem tłok pierścienie i cylinder dotarłem go jak należy(tak sądze). I apropo swiecy to jest bardzo ladnie wypalona na taki ceglany kolor. z gory dziekuje za odpowiedzi
  • Poziom 12  
    kiedyś miałem podobny problem ale z etz 150. Uszkodzony okazał się kabel wysokiego napięcia w okolicy cewki. Wypalony końcówka, po rozgrzaniu tracił iskrę. Więc na twoim miejscu sprawdził bym układ cewki i przewodu WN, bo pewnie tu leży problem.
    Nie wiem co masz za crossa tzn czy to jest 4t czy 2t, bo jeśli to 4t to mogą podwieszać się zawory. i dlatego po rozgrzaniu gaśnie i nie zapala.
  • Poziom 4  
    dziekuje bardzo sprawdze to ;)

    Dodano po 8 [minuty]:

    A i najważniejsze to jest Loncin 110cm3 4T model silnika: 139FMB