logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wgrać nowy system na tablet Excelvan MT10 z Androidem 4.4.2?

dziudziu20 08 Cze 2017 09:58 1641 9
REKLAMA
  • #1 16518483
    dziudziu20
    Poziom 9  
    Witam serdecznie,

Co chwile mi wyskakuje: andorid.process.acore został zatrzymany

Chciałem zrobić ustawienia domyślne, jednak jak daję "Wyczyść urządzenie" to tablet uruchamia się ponownie i dalej konto google jest i wszystkie aplikacje i ten błąd dalej występuje, bo tablet nie zrobił tych ustawień domyślnych o.O
    Teraz w ogóle mi się nie chce włączyć. Cały czas się uruchamia MEDIATEK z Androidkiem i się resetują.
    Uruchamiałem przez przytrzymanie guzika włącznika i vol +. Wybrałem Recovery ale nie zrobił mi tego.

Wersja Andorid: 4.4.2

Jak i czym mogę wgrać do niego jakiś room albo system? Jestem w tym zielony dlatego mile widziana jaka kolwiek pomoc.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam

Grzegorz
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16518784
    nutergsm
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1664
    Tutaj masz firmware https://www.needrom.com/download/excelvan-m10-mt6572-factory-rom/
    Wgrywasz programem SPflashtool.
  • REKLAMA
  • #3 16518951
    dziudziu20
    Poziom 9  
    Proszę o jakieś sprawdzone linki. Zarejestrowałem się tam i chciałem pobrać to wymusiło ode mnie wyłączenie Adblocka. Ok zrobiłem to, potem chciał przed pobraniem bym zainstalował rozszerzenie Radiorage nie wiem po co.. następnie rozszerzenie GamingWonderland :D nie będę dalej w to klikał bo nie wiem jakie dodatki on będzie kazał mi jeszcze instalować.
    To są zbędne reklamy.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 16518995
    nutergsm
    Ja jakoś nie miałem problemu z pobraniem z tej strony. Bezpośredni link do pliku http://tiny.pl/g1rrr
  • #5 16519011
    dziudziu20
    Poziom 9