Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thunderbird płata figle - Dziwny komunikat "pop3.wp.pl: failed to fetch eml

12 Cze 2017 21:34 8151 22
  • Poziom 28  
    Mam taki komunikat po otwarciu Thunderbirda przy próbie ściągnięcia wiadomości.
    "Polecenie RETR nie powiodło się. Błąd pobierania wiadomości. Odpowiedź serwera poczty pop3.wp.pl: failed to fetch eml"
    Czy ktoś może mi poradzić jak zmusić go do ściągania wiadomości?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 43  
    Przez www da się się wejść na skrzynkę pocztową?
  • Poziom 28  
    Tak, bez problemu.
  • Poziom 43  
    Najnowsza wersja?

    Uruchomienie z wyłączonymi dodatkami coś daje?

    Jakieś inne konto pocztowe działa poprawnie na TB?
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    barteksmrek napisał:
    Mam taki komunikat po otwarciu thunderbirda przy próbie ściągnięcia wiadomości.
    "Polecenie RETR nie powiodło się. Błąd pobierania wiadomości. Odpowiedź serwera poczty pop3.wp.pl: failed to fetch eml"
    Czy ktoś może mi poradzić jak zmusić go do ściągania wiadomości?


    A działało i się popsuło czy problem masz przy początkowej konfiguracji?
  • Poziom 28  
    Kasek mam najnowszą wersje i wszystkie pozostałe konta działają.
    jdubowski popsuło się wczoraj.
    Z wyłączonymi dodatkami to samo
  • Poziom 43  
    Jeżeli korzystasz z dodatków to jak zachowuje się TB po ich wyłączeniu? (Pomoc -> Uruchom ponownie z wyłączonymi dodatkami).

    Skopiuj gdzieś katalog TB i sprawdź czy po usunięciu konta i ponownym jego założeniu w TB sytuacja się naprawi.
  • Poziom 28  
    Jaki katalog?
  • Poziom 43  
    Dysk systemowy -> Users -> Nazwa użytkownika -> Roaming -> Thunderbird.
  • Poziom 28  
    Nie. Nie działa.

    Dodano po 14 [minuty]:

    Problem rozwiązany. Teraz pracuje bez problemu. Mogę napisać co było ale czy moderator nie usunie nie wiem. Problemem okazała się jedna wiadomość przy próbie ściągnięcia której wyskakiwał błąd. Po usunięciu tej wiadomości z serwera przez www Thunderbird znów działa super. Czy mam napisać skąd była ta wiadomość to znaczy od kogo???
  • Poziom 28  
    Problem z wiadomością. Po jej usunięciu z www TB działa bez problemowo.
  • Moderator - Komputery Serwis
    barteksmrek napisał:
    Problem rozwiązany.

    barteksmrek napisał:
    Problemem okazała się jedna wiadomość przy próbie ściągnięcia której wyskakiwał błąd. Po usunięciu tej wiadomości z serwera przez www Thunderbird znów działa super.


    EDIT
    Temat odblokowany na prośbę autora.
  • Poziom 28  
    Dzięki.
    Dziś przy sprawdzaniu poczty znowu to samo. Nadawca inny. Czy mogą z tym mieć coś wspólnego zabezpieczenia e-maili stosowane przez nadawców? Wczoraj to był Cyfrowy Polsat. Dzisiaj to samo na wiadomości od NBP. Oczywiście reklamy. Dostaję codziennie około 25 wiadomości i wczoraj i dzis tylko jedna sprawiała problem. Komunikat ten sam.
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    barteksmrek napisał:
    Dziś przy sprawdzaniu poczty znowu to samo. Nadawca inny. Czy mogą z tym mieć coś wspólnego zabezpieczenia e-maili stosowane przez nadawców? Wczoraj to był Cyfrowy Polsat. Dzisiaj to samo na wiadomości od NBP. Oczywiście reklamy. Dostaję codziennie około 25 wiadomości i wczoraj i dzis tylko jedna sprawiała problem. Komunikat ten sam.


    Trzeba znaleźć regułę rządzącą tym problemem. Spójrz do linku w poście #11 - ustaw parametry NSPR_LOG_MODULES NSPR_LOG_FILE i zobacz jak wygląda log.
  • Poziom 28  
    Dzisiaj na ten przykład nie dostałem żadnych reklam od powyżej wymienionych i nie mam problemu. Ale czego szukać?
  • Poziom 28  
    jdubowski napisał:
    Cech różniących powodujące problem maile od innych.

    Czy ty myślisz, że mam na to czas? Żarty. Poprosiłem o radę. Nie zamierzam analizować cech wiadomości, które i tak lądują w koszu. Myślałem, że ktoś pomoże. Tu w UK się pracuje nie analizuje kolego.

    Moderowany przez RADU23:

    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.

  • Spec od komputerów
    @barteksmrek skoro tak to zanies komputer do serwisu, zaplac i nie bedziesz musial niczego analizowac.


    Ps. Sam tez mam jedno konto na WP + TB i nigdy nie wystapil taki problem!
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    barteksmrek napisał:
    Czy ty myślisz, że mam na to czas?


    A widzisz inny sposób na rozwiązanie problemu skoro jest on zależny od treści przychodzącej korespondencji?

    barteksmrek napisał:
    Poprosiłem o radę.


    I ją otrzymałeś.

    barteksmrek napisał:
    Tu w UK się pracuje nie analizuje kolego.


    Racja, do pomywania talerzy umiejętności analityczne nie są potrzebne ;)

    Kolobos napisał:
    @barteksmrek skoro tak to zanies komputer do serwisu, zaplac i nie bedziesz musial niczego analizowac.


    Ja mam jeszcze radykalniejsze rozwiązanie - przerzuć się na pocztę z trąbką (Royal Mail). ;)
    Mniej radykalne - zmień program pocztowy, najlepiej na jakiś produkt płatny ze wsparciem.
  • Poziom 28  
    jdubowski napisał:
    do pomywania talerzy

    Fajny dowcip. Według kolegi wszyscy pracujący w UK to pomywacze. Nie dziwie się, że wychodzimy z unii. Na razie jest spokój z TB.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Kolobos napisał:
    @barteksmrek skoro tak to zanies komputer do serwisu, zaplac i nie bedziesz musial niczego analizowac.

    Ot i porada cenna.
  • Poziom 2  
    U mnie jest jeszcze gorzej, na jednym z kont w firmie (domena home) już na poziomie serwera zapętliła się jakaś wiadomość, która mimo przenoszenia/usuwania co chwilę wraca i jest przekreślona, czyli sam temat się wyświetla ale zawartość już nie bo błąd serwera. Co ciekawe przychodzi z tej samej domeny, z jednego konta, które sam utworzyłem. Czyli sam Thunderbird pewnie jest dobrze ustawiony, to tamto konto ma jakiś problem.